افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

هشدار مهم وزارت راه به متقاضیان نهضت ملی مسکن/ آیا این افراد از لیست حذف خواهند شد؟

  • کد خبر : 378215
هشدار مهم وزارت راه به متقاضیان نهضت ملی مسکن/ آیا این افراد از لیست حذف خواهند شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان نهضت ملی مسکن در صورت عدم پرداخت عوارض اولیه پروژه ها، پس از چند بار اخطار به انتهای لیست منتقل خواهند شد. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پرداخت ودیعه اولیه و مشارکت نقدی برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن یکی از مهم ترین […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان نهضت ملی مسکن در صورت عدم پرداخت عوارض اولیه پروژه ها، پس از چند بار اخطار به انتهای لیست منتقل خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پرداخت ودیعه اولیه و مشارکت نقدی برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن یکی از مهم ترین اقداماتی است که همه متقاضیان باید پرداخت کنند چرا که بدون پرداخت و پرداخت اولیه امکان پذیر نیست. حرکت رو به جلو و این تزریق منابع مالی و مشارکت است. پیشرفت در اجرا و تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن در حال انجام است.

متقاضیان طی یک سال گذشته باید 4 الی 5 مرحله از حق بیمه خود را واریز کرده باشند که بر اساس اعلام اداره کل شهرسازی و راهداری تهران در صورت عدم پرداخت حق بیمه از سوی متقاضیان حذف خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، واریز اولیه و یا مراحل بعدی در موعد مقرر و حتی بلافاصله پس از دریافت پیامک موجب کسب امتیاز بیشتر و در نهایت قرار گرفتن در صدر جدول می شود. زمان تحویل واحدها تاریخ انقضا یا هزینه ناکافی مبلغ، نتایج متقاضی را به قسمت‌هایی از پروژه منتقل می‌کند که پیشرفت کمتری دارند و بالطبع زمان تحویل واحد نسبت به افراد با رتبه‌های بالاتر تاخیر بیشتری خواهد داشت. .

در ادامه بر اساس اعلام این وزارتخانه، هر میلیون تومان هر روز 1 امتیاز دارد و زمانی که واحدها آماده تحویل شوند، هر امتیاز در این امر موثر خواهد بود.

گفتنی است حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرده بود که بر اساس قرارداد منعقده با متقاضیان در زمان اجرای طرح های نهضت ملی مسکن، پرداخت با توجه به میزان پیشرفت انجام شود. هر کدام پروژه در هر مرحله

وی ادامه داد: تاکنون چندین بار PBAMAC برای واریز به متقاضیان ارسال شده است و در صورت عدم همکاری لازم برای پرداخت تسهیلات در این مدت، متقاضیان به انتهای لیست منتقل می شوند.

۲۲۳۲۲۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.