افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

نتایج دور مقدماتی تیم ملی ایران / انتقال رکورد ملی – خبرگزاری پارس فوتبال فوتبال ایران

  • کد خبر : 378188

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، امروز رقابت های تیراندازی با کمان جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا با برگزاری بازی های تدارکاتی در چینتاپیه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. جوانان کشورمان در دور مقدماتی این بازی ها موفق شدند 2 رکورد […]

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، امروز رقابت های تیراندازی با کمان جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا با برگزاری بازی های تدارکاتی در چینتاپیه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. جوانان کشورمان در دور مقدماتی این بازی ها موفق شدند 2 رکورد کشورمان را در سطح بین المللی جابجا کنند.

رقابت های رده سنی مسابقات قهرمانی آسیا 16 تا 21 مهرماه در چینتاپیه برگزار می شود و تیم ایران با 13 ورزشکار در این رقابت ها شرکت می کند.

عضو زیر 18 سال:

فائز محمدی در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا و در رشته ریکرو با 671 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت. او توانست رکورد نوجوانان ایرانی در میادین بین المللی را بشکند. پیش از این رکورد در لهستان در اختیار محمدحسین گلشنی بود و محمدی با امتیاز 648 این رکورد را بهبود بخشید. وی فردا پس از استراحت در دور اول مسابقات انتخابی در دور دوم به مصاف کمندری قزاق می رود.

محمدطاها صفری در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا با امتیاز 667 در جایگاه نهم قرار گرفت و فردا پس از استراحت در دور اول مسابقات حذفی در دور دوم به مصاف کمندری قزاق می رود.

سیده مریم موسوی در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا با امتیاز 623 در رده شانزدهم قرار گرفت و پس از استراحت در دور اول مسابقات حذفی، فردا در دور دوم به مصاف کمندری فیلیپینی می رود.

کامپوزیت زیر 18 سال:

فرهنگ خداپرست در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا در کامپوند با 698 امتیاز چهارم شد. او توانست رکورد جوانان ایرانی را در میادین بین المللی بشکند. پیش از این این رکورد در مسابقات لهستان با امتیاز 689 در اختیار ابوالفضل سلطانی نژاد بود که خداپرست این رکورد را ارتقا داد. پس از خداحافظی در دور اول مسابقات حذفی، در دور دوم به مصاف برنده دیدار قزاقستان و تایلند خواهند رفت.

معین کریمی با 693 امتیاز در رده ششم مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت. وی فردا در دور اول بازی های حذفی به مصاف کمندری از امارات می رود.

مهدی عاشق زاده در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا با امتیاز 680 در رده چهاردهم قرار گرفت و فردا در دور اول بازی های حذفی به مصاف کمندری قزاقستان می رود.

رونیا رضوی در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا با امتیاز 665 در جایگاه نهم قرار گرفت و پس از استراحت در دور اول مسابقات حذفی، در دور دوم به مصاف نماینده کره جنوبی می رود.

تیم جوانان ریکرو میکس کشورمان با ترکیب فائز محمدی و سیده مریم موسوی با 1294 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت. تیم ایران پس از خداحافظی در دور اول، روز سه شنبه در دور دوم مسابقات به مصاف تیم بنگلادش می رود.

تیم جوانان کشورمان با ترکیب فرهنگ خداپرست، معین کریمی و مهدی عاشق زاده با 2071 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. تیم ایران روز دوشنبه در دور اول مسابقات حذفی به مصاف تیم مغولستان می رود.

تیم میکس نوجوانان کشورمان با ترکیب فرهنگ خداپرست و رونیا رضوی با امتیاز 1363 به مقام سوم دست یافت.تیم ایران روز سه شنبه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم تایلند می رود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.