افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

جزئیات مهم در مورد تناسب بازنشستگان

  • کد خبر : 378113
جزئیات مهم در مورد تناسب بازنشستگان

فعالان صنفی بازنشستگان قزوینی خواستار تعیین تکلیف تناسب شدند. رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین گفت: باید تکلیف تناسب حقوق بازنشستگان را تکمیل کنیم. ضمناً حقوق به سختی پرداخت می شود اما لازم به ذکر است که بازنشسته طبق روز دریافت حقوق اقساط را پرداخت می کند و تاریخ پرداخت نباید تغییر کند. فعالان صنفی بازنشستگان […]

فعالان صنفی بازنشستگان قزوینی خواستار تعیین تکلیف تناسب شدند.

رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین گفت: باید تکلیف تناسب حقوق بازنشستگان را تکمیل کنیم. ضمناً حقوق به سختی پرداخت می شود اما لازم به ذکر است که بازنشسته طبق روز دریافت حقوق اقساط را پرداخت می کند و تاریخ پرداخت نباید تغییر کند.

فعالان صنفی بازنشستگان قزوینی خواستار تعیین تکلیف تناسب شدند.

جلسه مشترک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشکل های صنفی و کارفرمایی قزوین در سالن جلسات تامین اجتماعی استان برگزار شد.

محمد اسدی در نشست مشترک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشکل های کار و مدیریت استان قزوین گفت: بیمارستان تامین اجتماعی قزوین بدهکار است; خواستار تخصیص اعتبار برای تسویه این بدهی هستیم. علاوه بر این استاندار و چند تن از مسئولان جلسه ای با بیمارستان های خصوصی برگزار کردند اما نتوانستند آنها را برای عقد قرارداد با تامین اجتماعی قانع کنند. حل این چالش یکی از خواسته های بازنشستگان ماست.

و افزود: باید تکلیف تناسب را روشن کنیم.

اسدی درباره بیمه تکمیلی گفت: در بیمارستان تامین اجتماعی یک دهم مردم نمی توانند خدمات دریافت کنند، آنجا بیمه تکمیلی به نوعی به تامین اجتماعی کمک می کند، وقتی کمک می کند نباید فلج شود.

اسدی همچنین افزود: حقوق به سختی پرداخت می شود اما باید توجه داشت که بازنشسته مادام العمر و به صورت اقساط بر اساس روز دریافت حقوق پرداخت می کند و تاریخ پرداخت نباید تغییر کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.