افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

بارش باران و رعد و برق در بیشتر نقاط کشور شدت باران در کمربند شمالی

  • کد خبر : 378086
بارش باران و رعد و برق در بیشتر نقاط کشور شدت باران در کمربند شمالی

به گزارش بازار، بر اساس اعلام هواشناسی امروز (شنبه) در استان های ساحلی خزر، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، برخی نقاط اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، ارتفاعات از کرمان، شمال. و در شرق آذربایجان شرقی و شرق کردستان بارش باران، رعد و برق، وزش باد موقت شدید، در برخی نقاط گرد و […]

به گزارش بازار، بر اساس اعلام هواشناسی امروز (شنبه) در استان های ساحلی خزر، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، برخی نقاط اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، ارتفاعات از کرمان، شمال. و در شرق آذربایجان شرقی و شرق کردستان بارش باران، رعد و برق، وزش باد موقت شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و در ارتفاعات مرکزی البرز تگرگ پیش بینی می شود.

شدت بارش ها در این روز در گیلان، مازندران، گلستان و شمال قزوین، البرز، تهران و رشته کوه مرکزی البرز رخ می دهد.

فردا (یکشنبه) در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، استان‌های ساحلی خزر، برخی از مناطق قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، مرکز و جنوب کرمان، دوشنبه در زنجان، قزوین، البرز، تهران و بارش باران پیش‌بینی می‌شود. مازندران و سه شنبه و چهارشنبه در شمال غرب کشور.

در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش محسوس دما در استان های واقع در نیمه شمالی کشور به ویژه در استان های ساحلی خزر، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، مرکزی و زنجان مشاهده می شود.

همچنین روزهای شنبه و یکشنبه در شمال شرق، شرق، مرکز و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در شمال غرب و غرب کشور وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی ساعات پیش بینی می شود.

دریای خزر تا 2 روز آینده مواج خواهد بود.

آسمان امروز تهران ابری و مه آلود است و تا ساعاتی دیگر با بارش باران و رعد و برق شدید، وزش باد شدید و احتمال تگرگ همراه خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت 18 درجه و کمینه آن 15 درجه بالای صفر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.