به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری در مراسم عروسی در منطقه چراغ آباد شهرستان میناب، ماموران انتظامی شهرستان توخور. بخشدار این شهرستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. وی پس از حضور مسئولان در محل پدر داماد عنوان کرد که در مراسم عروسی پسرش در حال پذیرایی از مهمانان بوده است که متوجه درگیری و سپس صدای شلیک گلوله در پارکینگ خودروهای مهمانان شده است به گفته صاحب عروسی مشخص شد که مردم مشروبات الکلی مصرف می کردند و در حالت عادی نبودند، با اسلحه و کلت در دست شروع به تیراندازی کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین حاضران و آسیب رساندن به خودرو شدند و متواری شدند. صحنه . محل

این افسر انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات این پرونده مشخص شد خانمی بر اثر اصابت گلوله مجروح و به مرکز درمانی هشتبندی منتقل شد که به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد. بنابراین ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و در بررسی میدانی مشخص شد که راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو اقدام به تیراندازی کرده اند که در نتیجه این تیراندازی یک زن بر اثر اصابت گلوله و شدت جان باخت. از مجروح شدن و دو نفر دیگر بر اثر شلیک گلوله مجروح شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با تلاش عالی کارآگاهان پلیس آگاهی میناب و همکاری ماموران پلیس آگاهی توخور و فتای این شهرستان، در کمترین زمان ممکن 6 عامل درگیری و تیراندازی و با هماهنگی مقام های قضایی شهرستان شناسایی شدند ، در دو عملیات همزمان با دستگیری و بازرسی از محل جنایت و مخفیگاه متهم، 19 قبضه کلت کمری و دو فشنگ کلاش و همچنین یک دستگاه خودرو پژو 405 بدون پلاک مربوط به وی کشف شد. متهم ضبط شد. متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی به جرم ارتکابی به دلیل درگیری قبلی و طایفه ای برای انتقام جویی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دستگاه قضایی معرفی شدند.