افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

تیم فوتبال ملوان مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید

  • کد خبر : 378034
تیم فوتبال ملوان مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید

آفتاب نیوز: تیم های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان جمعه شب در چارچوب هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان ملوان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد. ملوانان در نیمه اول این دیدار خود را برتر […]

آفتاب نیوز:

تیم های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان جمعه شب در چارچوب هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان ملوان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

ملوانان در نیمه اول این دیدار خود را برتر از رقیب نشان دادند و حتی موقعیت های گلزنی هم داشتند اما این موقعیت ها تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم که با بارش باران همراه بود، تیم ملوان با حمایت هوادارانش همچنان بر بازی مسلط بود و موقعیت های گلزنی خوبی داشت تا اینکه در دقیقه 86 میلاد باقری با پاس سجاد بازگیر دروازه استقلال خوزستان را باز کرد. .

در عین حال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دقیقه 78 صاحب یک ضربه پنالتی شد که سجاد بازگیر بازیکن این تیم آن را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار را حسین زمانی با کمک رحیم حاجیلو و سید مهران مصطفوی بر عهده داشت. در این بازی ساویو روبرتو، سید محمد حسینی و اسماعیل بابایی از تیم استقلال خوزستان و رضا قندی پور از تیم ملوان کارت زرد گرفتند.

در این دیدار تیم فوتبال ملوان با ترکیب حبیب فرعباسی، سامان تورانیان، رضا جعفری، نیما عذیری، سجاد بازگیر، ابوذر صفرزاده، امید نورافکن، سعید کریمی، میلاد باقری، رضا قندی پور و محمدرضا رضایی از تیم استقلال به مصاف تیم استقلال رفت. .

همچنین تیم فوتبال استقلال خوزستان با ترکیب احمد گوهری، بهروز بارانی، اسماعیل بابایی، محمود مطلق زاده، سبان پسندیده، سیدمحمد حسینی، علی هلیچی، آرام عباسی، ساویو روبرتو، تیوی بیفوما و کاینا به مصاف ملوان رفت.

در پایان هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر فوتبال کشور و در ادامه 16 تیم، ملوان با 13 امتیاز در مکان دوم و تیم فوتبال استقلال خوزستان با 6 امتیاز در رده نهم قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.