افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

مروری بر عاشقان دوست داشتنی سریال «از سرنوشت» از دارا حیایی و فاطمه بهارمست تا کیسان دیباج و مناکرمی/کدام زوج را دوست داشتید؟

  • کد خبر : 378016
مروری بر عاشقان دوست داشتنی سریال «از سرنوشت» از دارا حیایی و فاطمه بهارمست تا کیسان دیباج و مناکرمی/کدام زوج را دوست داشتید؟

سریال سرنوشت 4 که این روزها با استقبال چشمگیر مردم روبرو شده است، داستان بازیگران جوانی را روایت می کند که روابط عاشقانه آنها موضوع اصلی و جذاب داستان است. هاشم و نگما اولین عشق و معشوق مسلماً مختص نقش هاشم و نغمه است که با وجود فراز و نشیب های سریال قبل به هم […]

سریال سرنوشت 4 که این روزها با استقبال چشمگیر مردم روبرو شده است، داستان بازیگران جوانی را روایت می کند که روابط عاشقانه آنها موضوع اصلی و جذاب داستان است.

هاشم و نگما

اولین عشق و معشوق مسلماً مختص نقش هاشم و نغمه است که با وجود فراز و نشیب های سریال قبل به هم رسیدند اما در نهایت از هم جدا شدند و فصل چهارم این سریال با روایت جدایی نغمه آغاز شد از هاشم

هاشم و آرام

چند قسمت بعد، ساناز سعیدی در نقش خانم هرسینی که به عنوان سرمایه گذار وارد سریال شد، در کنار هاشم و سهراب قصعه شروع به کار کرد.

شروع این کار بازی های معاشقه دارا حیایی با خانم هرسینی بود که مرتب تکرار می شد اما بعد از مدت کوتاهی هاشم به خانم هرسینی علاقه مند شد و ماجرا ادامه پیدا کرد.

سریال سرنوشت

سهراب و آرزو

داستان عشق سهراب با بازی کیسان دیباج و آرزو با بازی مونا کرمی از سری قبلی سریال به دست سرنوشت شروع شد و در مسیر عشق آنها فراز و نشیب هایی مانند سفر آرزو به خارج و بعد از بازگشتش سفر آرزو بود. . مخالفت پدر با این. ازدواج بود اما بالاخره به پایان رسید.

سهراب پسر خوب سریال که علیرغم مشکل جسمانی همسرش با عشق سابقش زندگی را ساخته است، سعی می کند او را برای زندگی بهتر آرزو کند.

سریال سرنوشت

منصور و میترا

مجید واشقانی بازیگر نقش منصور و میترا رفیع بازیگر نقش سرنوشت زوج های عاشق بعدی این لیست هستند. علیرغم کوتاهی زندگی عاشقانه او، کل داستان دنباله ای از اتفاقاتی است که منصور تجربه کرده است. آنها با قد کوتاهشان و میترا روزهای بسیار سختی را در این سریال سپری می کنند.

سریال سرنوشت

مینو و شاهین

این روزها رفت و آمدهای مشکوک مینو، دختر منصور و مینا از نکات جالب سریال سرنوشت است. مهدی توکلی به عنوان دختر خانواده مجدی تلفنی با پسری صحبت می کند و در پاسخ به شک و تردید مادرش به او می گوید که قصد ازدواج با یک جوان نامرئی را دارد. مدتی بعد بعد از بازگشت پسر عمویش از آمریکا ماجرا تا حدودی لو رفت و از صحبت های تلفنی مینو با شاهین مشخص است که این دو به من علاقه مند هستند.

سریال سرنوشت

سریال سرنوشت 4 به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی اکبر تداردیان یکی از سریال هایی است که در شب های ماه مبارک رمضان 1401 پخش می شود که در آن هنرمندانی چون لیلا بلوکات، حسین پاکدل، مجید واشقانی، رضا حضور دارند. داوودنژاد، ساناز سعیدی، سید مهرداد، ناگین صدک گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه خواه، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مونا کرمی، مهدیس توکلی و … در این سریال حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.