افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

مزیت مهم نامزد ریاست جمهوری آمریکا در ایالت های کلیدی

  • کد خبر : 377975
مزیت مهم نامزد ریاست جمهوری آمریکا در ایالت های کلیدی

به گزارش مانیبان، بر اساس نظرسنجی بلومبرگ و مورنینگ کنسالت، معاون رئیس جمهور آمریکا در فاصله ۴۰ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری در ۶ ایالت از ۷ ایالت کلیدی آمریکا از رئیس جمهور سابق پیشی گرفته است. بر اساس این نظرسنجی، هریس در نوادا 7 درصد، در پنسیلوانیا 5 درصد و در آریزونا، میشیگان […]


به گزارش مانیبان، بر اساس نظرسنجی بلومبرگ و مورنینگ کنسالت، معاون رئیس جمهور آمریکا در فاصله ۴۰ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری در ۶ ایالت از ۷ ایالت کلیدی آمریکا از رئیس جمهور سابق پیشی گرفته است.

بر اساس این نظرسنجی، هریس در نوادا 7 درصد، در پنسیلوانیا 5 درصد و در آریزونا، میشیگان و ویسکانسین 3 درصد پیشتاز است.

نامزد دموکرات نیز در کارولینای شمالی دو درصد از ترامپ پیشی گرفته است. دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت جورجیا در کنار یکدیگر رقابت می کنند.

ایالت های کلیدی یا نوسانی نقش تعیین کننده ای در انتخابات ایالات متحده دارند. این ایالت ها از حزب خاصی حمایت نمی کنند و از این رو کسب آرای آنها در انتخابات ریاست جمهوری می تواند در روند این رقابت بسیار موثر باشد.

نامزد دموکرات ها حدود یک ماه قبل از انتخابات در ایالت های نوسان از ترامپ پیشی گرفته است و نظرسنجی های قبلی پیش بینی می کرد که رقابت تنگاتنگی بین این دو در بسیاری از ایالت های کلیدی به جز پنسیلوانیا وجود داشته باشد.

پیش از این معاون رئیس جمهور آمریکا در نظرسنجی های ملی از ترامپ پیشی گرفته بود. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط NBC، هریس با 49 درصد از رقیب جمهوری خواه خود با 44 درصد پیشی گرفته است.

نظرسنجی «سی‌بی‌اس» و «ایپسوس» که پس از دومین اقدام نافرجام علیه ترامپ انجام شد، همچنین نشان داد که هریس در سطح ملی 4 درصد از ترامپ پیشی گرفته است.

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده قرار است در 5 نوامبر برگزار شود. نامزد جمهوری خواه اعلام کرده است که در صورت شکست در این انتخابات، دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهد کرد.

منبع: همشهری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.