افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

ویرایشگر ویدیوی Google Photos مجهز به هوش مصنوعی بود

  • کد خبر : 377968
ویرایشگر ویدیوی Google Photos مجهز به هوش مصنوعی بود

مطابق تبلیغات صفحه پشتیبانی برنامه Photos Google برخی از ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید را به ویرایشگر ویدیو در Google Photos برای کاربران Android و iOS اضافه کرده است. اطلاع رسانی کند اتنا و به نقل از اندرویدبزرگ‌ترین به‌روزرسانی این برنامه، پیش‌تنظیم‌های ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی برای هر دو نسخه است. به این ترتیب تنظیمات […]

مطابق تبلیغات صفحه پشتیبانی برنامه Photos Google برخی از ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید را به ویرایشگر ویدیو در Google Photos برای کاربران Android و iOS اضافه کرده است.


اطلاع رسانی کند اتنا و به نقل از اندرویدبزرگ‌ترین به‌روزرسانی این برنامه، پیش‌تنظیم‌های ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی برای هر دو نسخه است. به این ترتیب تنظیمات از پیش تعیین شده جدیدی در اختیار کاربر قرار می گیرد که به طور خودکار مدت زمان فیلم ها را کاهش می دهد، نور را تنظیم می کند، سرعت را تغییر می دهد و تنها با چند کلیک افکت های جدید را اعمال می کند.

برخی از افکت‌های مجهز به هوش مصنوعی امکان ردیابی حرکت، زوم خودکار و حرکت آهسته را می‌دهند. این برگه از پیش تنظیم جدید در زیر جدول زمانی ویدیو قرار دارد.

 



این اولین ویژگی هوش مصنوعی نیست که به برنامه Google Photos اضافه می شود. در ماه می گذشته، گوگل Ask Photos را راه‌اندازی کرد، یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی جمینا، که امکان جستجوی عکس‌های دقیق‌تر و مکالمه‌ای را برای کاربران آمریکایی فراهم کرد.


گوگل همچنین برخی از ویژگی های خاص اندروید را بهینه سازی و اضافه کرده است. ابزار جدید برش کنترل ها را برای برش های دقیق تر بهبود بخشیده است. همچنین یک ویژگی جدید “Auto Enhance” وجود دارد که می تواند به طور خودکار رنگ ها را بهبود بخشد و فیلم ها را تثبیت کند، و یک ابزار جدید “Speed” که می تواند سرعت ویدیو را افزایش یا کاهش دهد.


این ویژگی های جدید به تدریج در حال گسترش هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.