افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

ماهیت رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی مبتنی بر ترور و کشتار است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 377899
ماهیت رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی مبتنی بر ترور و کشتار است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمشروح پیام سید عباس عراقچی در ادامه می آید بسم الله الرحمن الرحیم ماهیت رژیم نامشروع و دروغین صهیونیستی مبتنی بر ایجاد رعب و وحشت و کشتار مردم بیگناه به ویژه زنان و کودکان است. شهادت بیش از 43 هزار نفر و مجروح شدن بیش از 93 هزار نفر به همراه […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمشروح پیام سید عباس عراقچی در ادامه می آید

بسم الله الرحمن الرحیم

ماهیت رژیم نامشروع و دروغین صهیونیستی مبتنی بر ایجاد رعب و وحشت و کشتار مردم بیگناه به ویژه زنان و کودکان است.

شهادت بیش از 43 هزار نفر و مجروح شدن بیش از 93 هزار نفر به همراه آوارگی بیش از دو میلیون نفر و تخریب صدها هزار تأسیسات مسکونی، زیرساختی، درمانی و آموزشی در نوار غزه در کمتر از یک سال آنها نشان دهنده جنایت علیه بشریت، نسل کشی، پاکسازی قومی و جنایات جنگی است که در سکوت و انفعال جامعه جهانی و کشورهایی که خواستار حقوق بشر هستند، انجام شده است.

ناتوانی یا عدم تمایل جامعه جهانی و حامیان رژیم صهیونیستی در توقف جنایات این رژیم در نوار غزه باعث شده است که مردم بیگناه لبنان را با گستاخی بیشتر از گذشته مورد هدف قرار دهند و این بار فناوری های ارتباطی را در تسلیحات و از طریق هوایی تبدیل کنند. اعتصاب کرد و جان بسیاری از مردم بی گناه را گرفت.

حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی است و نشان می دهد که این رژیم بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت منطقه و بین المللی است.

از شورای امنیت می خواهیم با اتخاذ تدابیر جدی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی به بی تفاوتی و انفعال خود پایان دهد. همچنین از دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تقاضا داریم برای رسیدگی به این وضعیت هر چه سریعتر جلسه فوق العاده سران این سازمان برگزار کند.

اینجانب ضمن ابراز همبستگی با ملت و دولت لبنان، عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده شهدای این جنایت بزرگ ابراز می کنم. دولت جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت لبنان و محور مقاومت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.