افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بمباران حومه بیروت: تداوم جنایات رژیم صهیونیستی خواستار آتش بس از سوی آمریکا و برخی کشورهای غربی برای خرید زمان برای ادامه جنایات رژیم صهیونیستی است. این رژیم/ جمهوری اسلامی ایران قاطعانه از ملت، دولت و مقاومت لبنان حمایت می کند

  • کد خبر : 377802
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بمباران حومه بیروت: تداوم جنایات رژیم صهیونیستی خواستار آتش بس از سوی آمریکا و برخی کشورهای غربی برای خرید زمان برای ادامه جنایات رژیم صهیونیستی است. این رژیم/ جمهوری اسلامی ایران قاطعانه از ملت، دولت و مقاومت لبنان حمایت می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): سخنگوی وزارت امور خارجه حمله هوایی وحشیانه و تروریستی به چند ساختمان مسکونی در منطقه ضاحیه بیروت در بعدازظهر روز جمعه ششم ساعت 14:03 را به شدت محکوم کرد. ناصر کنعانی در شب جمعه 15 اردیبهشت 1403 افزود: این حمله وحشیانه که با بمب های اهدایی رژیم آمریکا به رژیم […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله هوایی وحشیانه و تروریستی به چند ساختمان مسکونی در منطقه ضاحیه بیروت در بعدازظهر روز جمعه ششم ساعت 14:03 را به شدت محکوم کرد.

ناصر کنعانی در شب جمعه 15 اردیبهشت 1403 افزود: این حمله وحشیانه که با بمب های اهدایی رژیم آمریکا به رژیم سرکش و سرکش صهیونیستی انجام شد، نقض جدی قوانین و موازین حقوق بین الملل تلقی می شود. . همچنین حاکمیت، تمامیت ارضی و امنیت ملی لبنان یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل کتمان است و بنابراین بدون شک رژیم آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی همدست است و باید پاسخگو باشد.

سخنگوی سیاست خارجی تصریح کرد: تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان به خوبی نشان می دهد که درخواست آتش بس از سوی آمریکا و برخی کشورهای غربی فریبکاری آشکار با هدف زمان خرید است. ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان است.

کنعانی افزود: تشدید حملات جنون آمیز صهیونیست ها علیه فلسطین و لبنان و کشتار بی رویه شهروندان و بی گناهان نتیجه انفعال جامعه جهانی در برابر این همه جنایت و وحشیگری است.

وی حملات جنون آمیز امروز فرزندان صهیونیست خود در بیروت را نشان از عمق کینه باند جنایتکار صهیونیستی از مقاومت لبنان و یاس و درماندگی آنها در مقابله با نیروهای دلیر مقاومت اسلامی لبنان در میدان نبرد دانست.

با اشاره به داستان درخشان ایستادگی و ایستادگی دلیرانه و قهرمانانه مردم و مقاومت اسلامی لبنان در برابر صهیونیست ها و اخراج وحشیانه اشغالگران از جنوب لبنان و همچنین شکست صهیونیست ها در جنگ 33 روزه. سخنگو ابراز اطمینان کرد که مقاومت و مردم لبنان از این مرحله ادامه خواهند داشت. مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و دفاع شرافتمندانه ملت مظلوم فلسطین نیز سربلند خواهد بود و صهیونیست ها نمی توانند به اهداف شوم خود برسند. اهداف نامشروع با توسل به تشدید جنایات خود.

کنعانی با اعلام همبستگی کشورمان با لبنان بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از ملت، دولت و مقاومت لبنان تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.