افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

زندان و نجات تیراندازی شبانه در بزرگراه / پسر 5 ساله به طور معجزه آسایی زنده شد

  • کد خبر : 377794
زندان و نجات تیراندازی شبانه در بزرگراه / پسر 5 ساله به طور معجزه آسایی زنده شد

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از شب 7 اسفند 1396 آغاز شد، درگیری چند مجرم که به خرید و فروش مشغول هستند. مواد بیهوشی فعالیت آن در اطراف پل گیشا آغاز شد. آنها با دو خودروی بی ام و 206 یکدیگر را تعقیب کردند. تعقیب در شب چهارشنبه سوری وی در بزرگراه چمران […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از شب 7 اسفند 1396 آغاز شد، درگیری چند مجرم که به خرید و فروش مشغول هستند. مواد بیهوشی فعالیت آن در اطراف پل گیشا آغاز شد. آنها با دو خودروی بی ام و 206 یکدیگر را تعقیب کردند.

تعقیب در شب چهارشنبه سوری وی در بزرگراه چمران متوقف شد و سرنشین خودروی 206 مردی 27 ساله به نام میثم به دو برادر در حال فرار با خودروی بی ام و حمله کرد و به آنها شلیک کرد. اما در ترافیک شبانه یکی از آنها. گلوله ها به پیشانی پسر اصابت کرد. دختر 5 ساله ای به نام آریا که در صندلی جلوی خودروی پراید پدرش نشسته بود مورد اصابت قرار گرفت و سرنشینان 206 و بی ام و متواری شدند.

پسر 5 ساله در کما

نیم تنه پسربچه 5 ساله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان اعلام کردند که او در کما است.

در پی اعلام تیراندازی خونین در اتوبان چمران، ماموران پلیس آگاهی سرنشین پژو 206 را پیدا کردند.

در همین حال مشخص شد که دو برادر که سوار بر خودروی بی‌ام‌و بودند نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به بیمارستان منتقل شدند.

آنهایی که از ناحیه دست، پا و صورت زخمی شده بودند، گفتند که قبلاً با میثم درگیر شده بودند و او آنها را با چاقو و اسلحه مجروح کرد.

پدر آریا گفت: پسرم روی صندلی دانش آموز نشسته بود و در ترافیک گیر کرده بودیم که ناگهان صدای شلیک گلوله شنیدم و ناگهان متوجه شدم یکی از گلوله ها به سر پسرم اصابت کرده است.

ردیابی متهم فراری در مهمانی شبانه

آنها با استفاده از اطلاعات به دست آمده توسط ماموران پلیس، جسد میثم را در اوایل سال نو در یک مهمانی آخر شب در باغ کردان پیدا کردند و او را دستگیر کردند.

متهم 27 ساله منکر تیراندازی در طول شب شد اما ماموران در خانه وی در اسلامشهر یک قبضه اسلحه وینچستر پیدا کردند.

بازگشت معجزه آسای آریا به زندگی

اگرچه میثم اتهام تیراندازی را نپذیرفت، اما به طور معجزه آسایی به هوش آمد و حدود دو ماه بعد به زندگی بازگشت.

پزشکان اعلام کردند که گلوله بدون آسیب رساندن به مغزش از جمجمه او عبور کرده است.

به این ترتیب میشم حدود 8 ماه بعد با قرار وثیقه یک میلیاردی از زندان آزاد شد.

در حالی که برای وی کیفرخواست صادر شده بود، یکی از برادران بی ام و در این مدت مرتکب جرم شد و دستگیر شد.

او اعتراف کرده بود که به خاطر افترا با فردی درگیر شده و او را کشته است.

او پشت میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد.

محاکمه تیرانداز چهارشنبه شب

با وجود گذشت نزدیک به شش سال از تیراندازی شبانه در اتوبان چمران، میشم در دهمین دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام مجروح کردن عمدی یک کودک با سلاح گرم، حمل و نگهداری سلاح و همچنین تیراندازی به دو برادر محاکمه شد. .

در دادگاه

در ابتدای جلسه محمد شمس وکیل والدین آریا خواستار تشدید مجازات شد و گفت: آریا دو ماه در کما بود. وقتی به هوش آمد، قسمت هایی از بدنش نمی توانست حرکت کند، اما با جلسات کاردرمانی به زندگی عادی بازگشته است. بر اساس مدارک پرونده متهم، آمدی عمداً شروع به تیراندازی کرده است، هرچند او مدعی است قصد تیراندازی به آریا را نداشته است. اما چون اقدام او معمولاً کشنده است و تیراندازی با اسلحه می تواند منجر به جرم شود، من برای او مجازات شدید می خواهم.

سپس متهم که اکنون 33 سال دارد، موضع ویژه ای گرفت و اتهام تیراندازی عمدی را رد کرد.

وی گفت: در جریان درگیری و تعقیب و گریز دو برادر از خودرو پیاده شدم و با چاقو به آنها حمله کردم. من شلیک نکردم و پسر را در ماشین ندیدم. من اتهام تیراندازی را قبول ندارم.

در پایان جلسه، قضات وارد نمایش شدند و با توجه به شواهد موجود در پرونده، او را به تیراندازی به آریا محکوم کردند. پرداخت کنید و به اتهام حمل و نگهداری اسلحه به ۷۵ ماه حبس و ۴ سال حبس محکوم شد. وی همچنین به دلیل مجروح شدن دو برادر به پرداخت دیه محکوم شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.