افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

داداش زاده: مهری، رضاییان و کنعانی به تاریخ دربی پیوستند/ گاریدو در دربی متولد شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 377436
داداش زاده: مهری، رضاییان و کنعانی به تاریخ دربی پیوستند/ گاریدو در دربی متولد شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس شایسته پیروزی در دربی بود و حالا باید برای پیروزی مقابل پاختاکور آماده شویم. بهزاد داداش زاده در گفت و گو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در دربی صد و چهارم، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس مستحق برد بود و این را از هیچکس حتی از همه بازیکنان […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس شایسته پیروزی در دربی بود و حالا باید برای پیروزی مقابل پاختاکور آماده شویم.

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در دربی صد و چهارم، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس مستحق برد بود و این را از هیچکس حتی از همه بازیکنان و کادرفنی قرمزپوشان پنهان نمی کند. “. مصمم هستیم در این بازی 3 امتیاز ارزشمند کسب کنیم.

وی افزود: به نظر من بازی خوبی بود و هر دو تیم تمام تلاش خود را برای حمله به دروازه یکدیگر انجام دادند و موقعیت های خوبی را از هر دو تیم دیدیم. پرسپولیس بهتر بازی کرد و تنها دلیلش آرامش در اردوی سرخ ها بود و همه به پیروزی در این بازی رضایت دادند. از طرفی استقلال درگیر مسائل زیادی بود و بزرگترین ضربه را از این موضوع خورد. خوشحالم که باشگاه پرسپولیس مقابل چند هوادار پرافتخار از دربی بیرون آمد و بعد از این خوشحالی باید برای رویارویی با پاختاکور آماده شویم.

رامین رضاییان خوب است اما قلانوی یک چیز را می دانست و دعوتش نکرد.

پیشکسوت سرخ ها در بخشی با بیان اینکه خدای ما خدای خوب است، اظهار کرد: نمی خواهم از کیفیت رامین رضاییان انتقاد کنم چرا که او بازیکن توانمندی است و وزنه سنگینی برای استقلال به حساب می آید اما زمانی که قلانویی لیست تیم ملی را اعلام کرد و نام رضاییان آنجا نبود. همه با انتقادات فراوان او را به خاطر دعوت نکردن رامین متهم و انتقاد کردند. بعد از اجرای رامین باید به سرمربی تیم ملی حق بدهیم چون مو و موی پیچ خورده می بینیم! خدا بالای سر ما خدای خوبی است. چرا که در این سمت مهری با تمام فشاری که داشت وارد شد و در یک صحنه پرسپولیس را به رستگاری رساند و به این ترتیب در دل هواداران جا گرفت. ما بهترین بازیکنان را داریم و خواست خدا این بود که هواداران را اینگونه خوشحال کنیم.

مهری، رامین و کنعانی به داستان پیوستند

وی در ادامه تصریح کرد: قانون شکنی معنای خوبی ندارد. بازیکنان سابقی را که به تیم رقیب نقل مکان کرده اند نباید “قانونی” خطاب کنید زیرا این یک نوع توهین است. مهری مثل خیلی از بازیکنان قدیمی که این کار را کردند به پرسپولیس و رامین به استقلال باختند و باید بگویم کارشان از نظر فوتبالی حرفه ای بود. این هم مهم است که همه کسانی که در دربی در استقلال و پرسپولیس بازی می کنند به خاطره بپیوندند. فوتبالیست ها ممکن است سال ها در تیم های دیگر بازی کنند اما به این شهرت نرسند اما در استقلال و پرسپولیس شما بخشی از تاریخ خواهید شد. کنعانی، مهری و رامین به داستان پیوستند. ای کاش بازیکنان قدر هواداران را می دانستند، زیرا بدون آنها فوتبال سرگرم کننده نبود. هر چه داریم از طرفداران است و مدیون پیشکسوتان آنها هستیم.
ما بزرگترین تمدن را داریم و نباید بطری را روی زمین بیاندازیم.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در این خصوص خاطرنشان کرد: پرتاب بطری و اشیا به زمین حرکت خوبی نیست و ما جزو مردم متمدن و بافرهنگ دنیا هستیم و این رفتارها اصلا مناسب نخواهد بود. با این رفتار می شد حضور هواداران را در مسابقات آسیایی منکر شد. دربی برد و باخت دارد و شاید استقلال دربی بعدی را برد پس باید از فوتبال لذت برد. بازیکنان باید مراقب احساسات هواداران باشند و با جان و دل برای شادی هواداران بجنگند زیرا آنها سرمایه واقعی باشگاه هستند.

آنها فکر می کردند که ورزشگاه اراک پاشنه آشیل ما خواهد بود اما اشتباه می کردند

داداش زاده با بیان اینکه پرسپولیس در هر زمینه ای می تواند بهترین باشد، تصریح کرد: اگر فکر می کردند که ورزشگاه اراک پاشنه آشیل ماست; آنها خیلی اشتباه کردند زیرا ما بهترین عملکرد خود را در همه زمینه ها نشان دادیم. اصل دربی برگزاری آن در ورزشگاه آزادی است و خروج شهرورد تهران از پایتخت جذابیت بازی را کم کرد. اراک ورزشگاه خوبی داشت و چمن هم خوب بود. وزیر محترم ورزش دنیامالی قول دادند دربی بعدی در آزادی برگزار شود که امیدوارم محقق شود.

گاریدو در دربی به دنیا آمد

وی در پاسخ به این سوال که دلیل ناکامی استقلال و موفقیت پرسپولیس را چه می داند، تاکید کرد: استقلال از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشته و تا حد زیادی شکست خورده است. این مشکلات را کنترل کنید تا جایی که این مشکلات در بین بازیکنان استقلال فراگیر شد و تمام روحیه و تمرکز آنها را از بین برد. پرسپولیس با مربی متخصص در راه قهرمانی است. ما سبک بازی تیم شما را دوست داریم. وقتی وسط نشست خبری گوشی اش را بیرون می آورد و با خانواده اش صحبت می کند، معلوم است که خانواده اش را دوست دارد و با اعضای آن مثل خانواده رفتار می کند. گاریدو نشان داد که در دربی به دنیا آمده است و این خیلی به او می آید.

بازی با پاختاکور بسیار مهم است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه پاختاکور تیم ازبکستان همیشه ما را اذیت کرده است، خاطرنشان کرد: پاختاکور تیم خوبی است و در گذشته یکی از مدعیان جام بوده است. هر دو تیم در دیدارهای قبلی خود شکست خوردند، البته تیم پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و مستحق شکست نبود. الاهلی در نیمه خود تحت فشار بود و اگر بازی ادامه پیدا می کرد و پرسپولیس فرصت گلزنی داشت قطعا سرخ ها پیروز می شدند. باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم. حالا بزرگترین ایراد تیم ما این است که مدافعان ما از دفاع و ضدحمله غفلت می کنند و گاهی در پاس دادن متوقف می شوند. این مشکل باید حل شود. اگر این موضوع حل شود هیچ تیم دیگری رقیب ما نخواهد بود و تیم گاریدو کامل می شود. ما بهترین هواداران را داریم و امیدوارم در هر شرایطی از تیم حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.