افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

با افتتاح حساب 10 میلیونی وام بدون وثیقه بگیرید

  • کد خبر : 377059
با افتتاح حساب 10 میلیونی وام بدون وثیقه بگیرید

بانک دی طرح های تسهیلاتی زیادی برای مشتریان خود تدارک دیده است که یکی از آنها طرح باران است. در این طرح مشتریان واجد شرایط تا سقف 300 میلیون تومان بدون بهره دریافت خواهند کرد. به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، افرادی که قصد دریافت وام 300 میلیونی توکن از بانک دی را […]

بانک دی طرح های تسهیلاتی زیادی برای مشتریان خود تدارک دیده است که یکی از آنها طرح باران است. در این طرح مشتریان واجد شرایط تا سقف 300 میلیون تومان بدون بهره دریافت خواهند کرد.

به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، افرادی که قصد دریافت وام 300 میلیونی توکن از بانک دی را دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه ویژه افتتاح کرده باشند. متقاضیان باید پس از افتتاح حساب در قرض الحسنه مبلغ 10 میلیون تومان را در آن نگه دارند تا نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند. این طرح یک وام خوب است و فقط چهار درصد کارمزد دریافت می کند. ضمانت اصلی دریافت این وام، داشتن ضامن رسمی است. پس از دریافت این وام، بازپرداخت آن در حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه امکان پذیر خواهد بود.

پس از دریافت این وام، مردم باید 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان اقساط ماهانه مطابق با نرخ اعلامی و حداکثر مدت بازپرداخت پرداخت کنند. سود کل این وام 36 میلیون تومان است. مبلغ کل تسهیلات و سود آن بالغ بر 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

آشنایی با برخی از خدمات جدید بانکو دی

یکی از بانک های خصوصی و فعال ایرانی بانک دی است که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر بیش از 91 شعبه و 1200 کارمند دارد که در نقاط مختلف کشور خدمات بانکی و پولی مجاز به مشتریان ارائه می کنند. این مجموعه دارای انواع خدمات نوین بانکی اعم از سپرده و سرمایه گذاری، بانکداری نوین و همچنین ابزارهای بازار سرمایه، وثیقه، خدمات سپرده و ارز، بانکداری متوسط ​​و انواع کارت های الکترونیکی می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.