افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

چگونه با گیاهان خود صحبت کنیم اینها کلمات بادگیر نیستند، انتظار داشته باشید با قدرت این کلمات بیشتر رشد کنند.

  • کد خبر : 376160
چگونه با گیاهان خود صحبت کنیم اینها کلمات بادگیر نیستند، انتظار داشته باشید با قدرت این کلمات بیشتر رشد کنند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- داشتن یک دکوراسیون زیبا می تواند مزایای زیادی داشته باشد، یکی از آن ها بالا بردن روحیه شماست که باعث می شود در حضور مهمانان خود احساس خوبی داشته باشید و سربلند شوید و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال راه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- داشتن یک دکوراسیون زیبا می تواند مزایای زیادی داشته باشد، یکی از آن ها بالا بردن روحیه شماست که باعث می شود در حضور مهمانان خود احساس خوبی داشته باشید و سربلند شوید و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای به روز رسانی و بهبود دکوراسیون هستند و مطمئناً دوست دارید این راه ها ارزان و مقرون به صرفه باشند، بنابراین اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می کنیم از گیاهان داخل خانه استفاده کنید، اگر یک بار سعی در نگهداری آن ها دارید، آن ها را مال خود کنید، قطعا آنها را رها نمی کنید. تا آخر عمر بروید و به نگه داشتن آنها ادامه می دهید زیرا به قدرت آنها در زیباسازی فضا ایمان خواهید داشت.

البته زیباسازی فضا تنها کاری نیست که گیاهان می توانند انجام دهند، زیرا این زیباسازها فواید دیگری نیز دارند. شما می توانید با نگهداری از گیاهانی که هوا را تصفیه می کنند و از ریه های شما در برابر آلودگی محافظت می کنند، هوای اطراف خود را تمیز کنید. اما موضوع این است که شما باید از گیاهان خود مراقبت کنید تا بهتر و بیشتر رشد کنند، بنابراین برای انجام این کار می توانید کارهای زیادی انجام دهید، از تهیه بهترین خاک برای گیاهان داخلی گرفته تا تامین رطوبت آنها از طریق مه پاش و. .. خوب، اگر گیاه ببیند که شما اینقدر به آن توجه می کنید، مطمئن باشید که تلاش بیشتری برای رشد می کند و به نوعی به این دلیل تشویق می شود و اکنون در این یکی از راه هایی که گیاه را به رشد بیشتر تشویق می کند صحبت با آن یا پخش موسیقی با آن است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

آیا گیاهان احساسات دارند؟

یکی از سوالات متداولی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که آیا گیاهان دارای احساسات هستند یا خیر، پس اگر به دنبال پاسخی برای این سوال هستید باید بگوییم که این زیبایی ها نه تنها از احساسات بهره مند می شوند، بلکه دارای معنا نیز هستند. از لمس، و اگر برگ های آن را لمس و نوازش کنید متوجه آن می شوند، به همین دلیل است که بسیاری توصیه می کنند گرد و غبار را از برگ های آن پاک کنید تا گیاه بیشتر رشد کند.

گیاهان همچنین می توانند با سیگنال هایی که دریافت می کنند حرکت حشرات را روی برگ های خود احساس کنند.

چگونه با گیاهان خود صحبت کنیم

چگونه با گیاه صحبت کنیم؟

بسیاری از مردم بر این باورند که وقتی غمگین هستند گل هایشان بی حال و پژمرده می شود، در حالی که وقتی خوشحال هستند شاد و سرزنده هستند و حتی ممکن است تماشای سریال در سوگ یکی از عزیزان برای شما جالب باشد. آنها گم شده اند، با وجود اینکه از گیاهان خود مراقبت می کنند، حتی بسیاری از آنها گم شده اند که نشان می دهد حال و هوای خانه و موضوع صحبت شما می تواند روی گل و گیاه شما تأثیر بگذارد، پس باید به این موضوع توجه کنید. برای اینکه به گیاهان خود نشان دهید که برای شما مهم هستند، شروع به صحبت کنید و صحبت شما نباید در مورد موضوع خاصی باشد، مثلاً می توانید در کنار گیاه خود درباره جهان بینی خود یا کتابی که می خوانید صحبت کنید. و با صدای بلند بخوانید علاوه بر این، خواندن اطلاعات می تواند برای گیاه شما جالب باشد.

چگونه با گیاهان خود صحبت کنیم

چه آهنگ هایی را برای گیاهان خود بنوازیم؟

خب ما گفتیم که گیاه دارای احساسات است و به کلمات و صداها واکنش نشان می دهد و در ضمن حتما به موسیقی واکنش نشان می دهد پس می توانید برای این زیبایی ها موسیقی پخش کنید اما در این زمینه باید موارد زیر را رعایت کنید:

گیاهان دوست ندارند در طول روز بیش از یک تا سه ساعت در معرض موسیقی قرار گیرند.

موسیقی کلاسیک یا جاز می تواند تاثیر زیادی بر رشد گیاهان داشته باشد، بنابراین بهتر است اولین انتخاب خود را انتخاب کنید.

گیاهان وقتی در معرض موسیقی با فرکانس 115 هرتز تا 250 هرتز قرار می گیرند زنده ترند، زیرا ارتعاشاتی که این نوع موسیقی از خود ساطع می کند مانند ارتعاشات صدای طبیعت است، بنابراین موسیقی گل ها باید در این فرکانس باشد.

چگونه با گیاهان خود صحبت کنیم



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.