افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

ایران علاقه ای به جنگ در خاورمیانه ندارد

  • کد خبر : 375807
ایران علاقه ای به جنگ در خاورمیانه ندارد

آفتاب نیوز: کربی در مصاحبه ای با فاکس نیوز که بخش هایی از آن را رویترز چهارشنبه شب منتشر کرد، گفت که ایالات متحده «توانمندی های بازدارندگی و دفاعی زیادی» در خاورمیانه دارد و در روزهای اخیر این توانایی ها را افزایش داده است. وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز دوشنبه اعلام کرد با توجه به […]

آفتاب نیوز:

کربی در مصاحبه ای با فاکس نیوز که بخش هایی از آن را رویترز چهارشنبه شب منتشر کرد، گفت که ایالات متحده «توانمندی های بازدارندگی و دفاعی زیادی» در خاورمیانه دارد و در روزهای اخیر این توانایی ها را افزایش داده است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز دوشنبه اعلام کرد با توجه به تشدید تنش ها بین لبنان و رژیم صهیونیستی، تعدادی دیگر از نیروهای خود را به خاورمیانه اعزام خواهد کرد.

پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون گفت: برای احتیاط، تعداد کمی دیگر از پرسنل نظامی آمریکا را برای تقویت نیروهای خود در منطقه اعزام خواهیم کرد.

وی به تعداد دقیق این نیروها و ماموریتی که قرار است انجام شود اشاره ای نکرد.

با گذشت حدود یک سال از جنگ و جنایت در نوار غزه، رژیم صهیونیستی تجاوزات نظامی خود را به لبنان متمرکز کرده و اقدامات تروریستی را در این کشور آغاز کرده است.

رویترز مدعی شد که دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به دنبال مهار جنگ در غزه است و بارها خواستار راه حل دیپلماتیک برای بحران اسرائیل و لبنان شده است.

بایدن روز چهارشنبه گفت که یک جنگ تمام عیار در خاورمیانه محتمل است، اما پایان دادن به جنگ های اسرائیل در غزه و با حزب الله لبنان نیز امکان پذیر است.

جو بایدن در برنامه ای در شبکه آمریکایی «ای بی سی» اظهار داشت: [وقوع]جنگ تمام عیار امکان پذیر است، اما فکر می کنم احتمال هم وجود دارد. ما همچنان روی راه حل کار می کنیم. [درگیری‌ها]ما کار می کنیم که اساسا می تواند [وضعیت]کل منطقه را تغییر می دهد.

به گزارش رویترز، بایدن که از متحدان دیرینه اسرائیل است، بر راه حل دو کشوری برای مناقشه اسرائیل و فلسطین فشار آورده و علناً گفته است که با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مخالف است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.