افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

آل کثیر: تصمیم نهایی سرمربی است/ انشاالله مثل پارسال قهرمان می شویم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 375559
آل کثیر: تصمیم نهایی سرمربی است/ انشاالله مثل پارسال قهرمان می شویم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال نظر مربی این است که کمتر بازی کند و تصمیم نهایی را گاریدوست می گیرد. عیسی آل کثیر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 گفت: خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و برای دیدارهای بعدی گام بلندی برداشتیم. انشاالله بتوانیم مثل پارسال قهرمان شویم […]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال نظر مربی این است که کمتر بازی کند و تصمیم نهایی را گاریدوست می گیرد.

عیسی آل کثیر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 گفت: خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و برای دیدارهای بعدی گام بلندی برداشتیم. انشاالله بتوانیم مثل پارسال قهرمان شویم و هواداران را خوشحال کنیم.

وی در خصوص پرتاب بطری روی زمین توسط هواداران دو تیم گفت: هواداران هیجان زده هستند و اولین بار نیست که این اتفاق می افتد.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مصدوم است یا خیر، توضیح داد: نه، مصدوم نیستم و خدا را شکر خوب هستم.

آل کثیر درباره برگزاری دربی خارج از تهران گفت: به طور معمول بازی در آزادی برگزار می شود، شکل و شمایل بهتری دارد و هواداران بیشتری می آیند. به هر حال در اراک برگزار شد و نتیجه هم خوب بود.

در هفته‌های اخیر بازی‌های کمتری داشتید و در پاسخ به این سوال که در هر صورت نظر مربی این است که ما بیرون هستیم، چه فکر می‌کنید؟ ما هم بازیکن هستیم و باید کارمان را انجام دهیم. کسی که تصمیم نهایی را می گیرد سرمربی است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اعتراض برخی بازیکنان مانند سعید صادقی و یاسین سلمانی گفت: از کجا می دانید اعتراض کردند؟ من گوش نکردم

“اما حتی تو ناراحت بودی؟” آل کثیر در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: طبیعی است. همه فوتبالیست های دنیا عصبانی می شوند اما در مورد سوال قبلی شما باید بگویم که سعید صادقی عصبانی نشد و اتفاق خاصی نیفتاد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)