افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

قاتلی که با کارت بانکی قربانیان خرید کرده است

  • کد خبر : 375498
قاتلی که با کارت بانکی قربانیان خرید کرده است

آفتاب نیوز: سرهنگ علی کرمی در این خصوص اظهار داشت: در پی قتل سه شهروند کرمانشاهی شامل یک مرد 70 ساله و دو زن 63 و 94 ساله در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت پلیس . وی ادامه داد: با ارائه پرونده اولیه، کارآگاهان اداره جنایی اقدامات اطلاعاتی خود را […]

آفتاب نیوز:

سرهنگ علی کرمی در این خصوص اظهار داشت: در پی قتل سه شهروند کرمانشاهی شامل یک مرد 70 ساله و دو زن 63 و 94 ساله در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت پلیس .

وی ادامه داد: با ارائه پرونده اولیه، کارآگاهان اداره جنایی اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل آغاز کردند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند مرد جوان ناشناس در چند مرحله اقدام به خرید و برداشت پول از کارت های بانکی خود کرده است.

کرمی افزود: با به دست آمدن این اطلاعات جوان 39 ساله به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی شناسایی و پس از بازداشت در محل سکونت خود به پلیس آگاهی استان منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: در جریان دستگیری این فرد، کارآگاهان در بازرسی از منزل متهم، خودروی تیبا و کارت های بانکی مقتولین را نیز کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم بازداشت شده در بازجویی ها به قتل سه نفر از بستگان اعتراف کرد، گفت: طبق اظهارات این فرد مقتولین از بستگان نزدیک پدرش بوده و با توجه به سلاحی که در اختیار داشته برای سرقت وارد منزل وی شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: بنا به اعترافات متهم پس از حضور در منزل مقتولین متوجه حضور این فرد شده و وی با اسلحه ای که در اختیار داشت به اعضای آن خانواده شلیک کرده و آنها را کشته است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: قاتل دستگیر شده پس از ارتکاب قتل، خودرو، کارت های بانکی و سایر اشیای قیمتی تیبا را نیز به سرقت برد و سپس اجساد این سه نفر را با خودروی که در اختیار داشت را در اطراف شهر به حرکت درآورد و آنها را سوار و به داخل پرتاب کرد. یک چاه

وی با اشاره به کشف جسد سه مقتول و اموالی که از آنها به سرقت رفته بود، گفت: قاتل نیز تحت بازجویی های تخصصی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.