افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

TikTok حساب رسانه دولتی روسیه را قبل از انتخابات آمریکا حذف کرد

  • کد خبر : 375443
TikTok حساب رسانه دولتی روسیه را قبل از انتخابات آمریکا حذف کرد

بازار گزارش داد که TikTok حساب های مرتبط با رسانه های دولتی روسیه را به دلیل دست داشتن در یک “عملیات نفوذ مخفی” برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده حذف کرد. هفته گذشته متا اعلام کرد که حساب های برخی رسانه های دولتی روسیه را مسدود خواهد کرد. طبق اعلام TikTok، این شبکه […]

بازار گزارش داد که TikTok حساب های مرتبط با رسانه های دولتی روسیه را به دلیل دست داشتن در یک “عملیات نفوذ مخفی” برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده حذف کرد. هفته گذشته متا اعلام کرد که حساب های برخی رسانه های دولتی روسیه را مسدود خواهد کرد.

طبق اعلام TikTok، این شبکه اجتماعی حساب های مربوط به TV-Novosti (سازمان صاحب رسانه های دولتی روسیه مانند راشا تودی (RT)، (روسیا سگودنیا)) و خبرگزاری های دولتی مانند RIA Novosti و Sputnik را حذف کرده است. این حساب‌های روسی قبلاً در اتحادیه اروپا و بریتانیا محدود بودند، اما اکنون برای همیشه مسدود شده‌اند و محتوای آنها دیگر برای هیچ‌کس در جهان قابل مشاهده نیست.

پیش از این وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده بود که دولت روسیه همچنان تهدیدی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

TikTok حساب رسانه دولتی روسیه را حذف کرد

بر اساس گزارش NBC، خبرگزاری اسپوتنیک با صدور بیانیه ای در خصوص اقدام اخیر TikTok گفت: «کاربران TikTok و 86000 مشترک [این رسانه خبری] آنها دیگر نمی توانند حقیقت را در مورد بسیاری از مسائل مبرم ژئوپلیتیک بدانند و به اشتباهات سیاستمداران غربی در ویدئوهای بین المللی اسپوتنیک بخندند.

در اوایل ماه جاری، دولت ایالات متحده به طور رسمی تحریم هایی را علیه Rossiya Segodnya و TV-Novosti صادر کرد و گفت که اقدامات راشا تودی “فراتر از امکانات” است. در بیانیه دولت آمریکا آمده است که دولت روسیه یک تیم عملیات سایبری پشت صحنه به نام راشا تودی ایجاد کرده است و تمرکز این تیم بر «نفوذ و عملیات اطلاعاتی در سراسر جهان» است. به گفته دولت، این تیم حتی به چندین شخصیت رسانه های اجتماعی برای ارسال محتوای ناشناس و تأثیرگذاری بر انتخابات ایالات متحده و کشورهای خارجی پول می دهد.

متا مدت کوتاهی پس از اعلام تحریم های دولت آمریکا، رسانه های دولتی روسیه از جمله فیس بوک و اینستاگرام را ممنوع کرد و اکنون TikTok به آن ملحق شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.