افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

محبوبیت خاص سردار آزمون در امارات + عکس

  • کد خبر : 375404
محبوبیت خاص سردار آزمون در امارات + عکس

به گزارش گروه ورزش. ایسکانیوز; درخشش سردار آزمون در لباس الاهلی شباب ادامه دارد و ستاره ایرانی روز یکشنبه در نبرد سخت و دشوار مقابل الوحده مرد شماره یک تیمش باشد و اگرچه دو گل به ثمر رساند اما پایه هم قرار گرفت. از پیروزی تیمش گلزنی کرد و رکورد 8 گل به ثمر رساند […]

به گزارش گروه ورزش. ایسکانیوز; درخشش سردار آزمون در لباس الاهلی شباب ادامه دارد و ستاره ایرانی روز یکشنبه در نبرد سخت و دشوار مقابل الوحده مرد شماره یک تیمش باشد و اگرچه دو گل به ثمر رساند اما پایه هم قرار گرفت. از پیروزی تیمش گلزنی کرد و رکورد 8 گل به ثمر رساند که در 7 بازی برای تیم اماراتی به آن رسید.

بیشتر بخوانید:

سردار آزمون نامزد بهترین بازیکن ماه لیگ امارات شد

پس از حضور در لورکوزن و رم، پیوستن به شباب الاهلی به عنوان یک انتخاب غیرمنتظره برای آزمایش تلقی شد، اما ستاره ایرانی به خوبی توانسته در ترکیب اصلی تیم جا بیفتد و با وجود این درخشش، یک کارشناس اماراتی اظهار نظر عجیبی کرد. on سردار واکنش های گسترده ای را در میان کاربران اماراتی برانگیخته است.

عادل العامری، کارشناس ورزشی شبکه امارات به شدت از باشگاه شباب الاهلی انتقاد کرد و عنوان کرد که این تیم تنها به خاطر نام سردار آزمون با او قرارداد بسته و به آمار ضعیف او توجهی نکرده است. العامری گفت: شباب الاهلی بر چه اساسی با سردار آزمون قرارداد بست؟ فقط به خاطر اسمش هست؟ چون آمار ضعیف است.

این گفتگوی عجیب پس از دیدار اخیر شباب الاهلی شکل گرفت. در استودیوی برنامه شبکه امارات وقتی مجری برنامه گفت که سردار آزمون با اهداف خود به اظهارات قبلی عادل العامری پاسخ داد، این تحلیلگر در پاسخ گفت: من همچنان پای حرفم می ایستم و سردار آزمون آمار ضعیفی دارد. اینها حرف من نیست، این را آمار بازیکنان می گوید. من نمی گویم او بازیکن کوچکی است، اما می گویم آمار او ضعیف است.

پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی، کاربران اماراتی به این اظهار نظر با تمسخر واکنش نشان دادند. سردار آزمون در این مدت 8 گل به ثمر رسانده و سه روز پیش نیز در دیدار سرنوشت ساز مقابل الوحده که با نتیجه 5 بر 4 به سود شباب الاهلی به پایان رسید، موفق به زدن دو گل و یک پاس گل شد. این اجرای بی نظیر باعث شد تا هواداران به عامری اعتراض کنند و از او بپرسند که کاپیتان دیگر چه باید بکند تا مورد تحسین قرار بگیرد.

در زیر نظرات کاربران اماراتی در شبکه های اجتماعی را مشاهده می کنید:

– عادل العامری (اظهار سابق): شباب الاهلی بر چه اساسی با سردار آزمون قرارداد بست؟ فقط به خاطر اسمش هست؟ چون آمار ضعیف است.
نظرت در مورد عملکرد این بازیکن بعد از 7 بازی با شباب الاهلی چیست؟

* “بسیار ضعیف، من نمی توانم باور کنم که او فقط 8 گل در 7 بازی به ثمر رساند!”
* موافقم، او باید حداقل 20 گل می زد!
*”خدا رحمتش کند، او فوق العاده است، خدا حفظش کند!”
* “این تحلیلگر بالاخره تبدیل به مایه خنده شد!”
*آمار این بازیکن برخلاف آنچه گفته شد… قرارداد بسیار خوبی است و انشاالله سردار همچنان در شباب الاهلی به درخشش خود ادامه خواهد داد.
* “8 گل از یک بازیکن معمولی! درود بر دنیا… سردار بهترین مهاجم لیگ ماست.”
* او باید در هر بازی یک هت تریک کند تا آنها راضی باشند.
* او بازیکن فوق العاده ای است؛ قبل از این آمار در بالاترین سطح بازی می کرد، تحلیلگران باید آنالیز کنند!
*از ابتدا گفتم اگر از مصدومیت نجات پیدا کند، قطعا آقای گل لیگ می شود.
* برخلاف صحبت های این تحلیلگر، سردار بازیکنی عالی، مهاجم قدرتمندی است.
* اگر سردار شکست می خورد، می گفتند او یک آنالیزور افسانه ای است، او فقط از آمار بد این بازیکن صحبت کرد اما فراموش کرد که از لیگ قوی به لیگ ضعیف رفته است.
* «بعضی از تحلیل گران تنها به لطف دعای پدر و مادرشان تحلیلگر شدند!»
* منظورتان عادل عامری کارشناس بین الملل است؟! هیچکس از برنامه ای که او اجرا می کند خبر ندارد، انگار در یک جلسه غیررسمی بحث می کنند.
* «هرکسی می تواند جلوی دوربین بایستد و بگوید متخصص است، من 45 سال سن دارم و اولین بار است که نام عادل عامری را می شنوم.
* او تحلیلگر بسیار عجیبی است، همه تحلیل هایش اشتباه است.
* “من نمی دانم تلویزیون بر چه اساسی این افراد را به عنوان تحلیلگر وارد می کند. برخی تحلیلگران مانند ترشی فروشان هستند! تحلیل فوتبال به آنها نمی خورد. به همین دلیل است که ورزش ما از چنین افراد ضعیفی رنج می برد.”
* «برو عینکت را دور بینداز، چون دیگر برایت کار نمی کند. حالا باید عمل لیزیک کنی!»
*بازیکن سردار آزمون در سطح بسیار بالایی بازی می کند و تاکنون در هر بازی حداقل یک گل به ثمر رسانده است اما به نظر می رسد برخی نمی توانند آن را بپذیرند زیرا نشان دهنده کاری نیست که انجام می دهند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.