افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

بایننس از ایردراپ همستر کمبت با 14 میلیارد دلار استقبال می کند

  • کد خبر : 375362
بایننس از ایردراپ همستر کمبت با 14 میلیارد دلار استقبال می کند

مجموع ارزش کل قفل شده (TVL) در بایننس لانچپول برای Airdrop Hamster Combat تا 25 سپتامبر به بیش از 14 میلیارد دلار رسید. به گفته Mehen Blockchain، بایننس اعلام کرد که 3 میلیارد توکن HMSTR در این ایردراپ توزیع خواهد شد. درج این توکن در تاریخ 5 شهریور انجام می شود و معاملات از ساعت […]

مجموع ارزش کل قفل شده (TVL) در بایننس لانچپول برای Airdrop Hamster Combat تا 25 سپتامبر به بیش از 14 میلیارد دلار رسید.

به گفته Mehen Blockchain، بایننس اعلام کرد که 3 میلیارد توکن HMSTR در این ایردراپ توزیع خواهد شد. درج این توکن در تاریخ 5 شهریور انجام می شود و معاملات از ساعت 15:30 به وقت تهران آغاز می شود.

استقبال قابل توجه از مبارزه همستر در راه اندازی بایننس استخر

ارزش کل قفل شده در بایننس لانچپول برای Airdrop Hamster Combat تا 25 سپتامبر (5 مهر) 14,116,492,796 دلار برآورد شده است. این موضوع نشان دهنده علاقه کاربران بازار به بازی تلگرامی همستر کامبت است.

بایننس اعلام کرد که 3 میلیارد توکن HMSTR را در طول رویداد Hamster Airdrop توزیع خواهد کرد. پروژه لانچ استخر همستر کامبت به مدت 3 روز اجرا می شود و پس از پایان این مدت فردا، همستر کامبت در بایننس قرار می گیرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربران ناراضی هستید که از رویداد Hamster Airdrop حذف شده اند، می توانید دلیل حذف کاربران از Airdrop Hamster Combat را در این مقاله بخوانید.

تعداد شرکت کنندگان در استخر FDUSD در مجموع 109551 نفر بود و بیش از 2 میلیارد توکن FDUSD در استخر راه اندازی Binance قفل شده است. همچنین، 1,309,109 نفر به استخر BNB کمک کرده اند که طی آن بیش از 18 میلیون توکن BNB برای Airdrop Hamster قفل شده است.

داده های بازار نشان می دهد که موج بزرگی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به صرافی Binance هجوم آورده اند تا در Airdrop Hamster Combat (HMSTR) شرکت کنند.

رویداد لیست مبارزه همستر در 26 سپتامبر خواهد بود. در این روز و در ساعت 10 به وقت جهانی (13:30 به وقت تهران) Airdrop همستر Combat انجام می شود و کاربران می توانند توکن های خود را مطالبه کنند. تیم همستر اعلام کرده است که معاملات توکن HMSTR در همان روز و دو ساعت پس از ایردراپ، یعنی ساعت 12:00 به وقت جهانی آغاز خواهد شد.15:30 به وقت تهران) شروع می شود.

اطلاعیه همستر کمبت در خصوص انتخاب روش برداشت توکن HMSTR

همستر کامبت در پستی در کانال رسمی تلگرام خود گفت که اگر روش برداشت را انتخاب نکرده اید، باز هم دو گزینه دارید:

  1. برداشت مستقیم (ادعای مستقیم). این روش در روز ثبت نام (5 شهریور ساعت 15:30 به وقت تهران) موجود خواهد بود.
  2. صرافی Ebi (اکنون در دسترس است).

همچنین، اگر قبلاً کیف پولی را انتخاب کرده اید اما آن را به عنوان روش برداشت خود انتخاب نکرده اید، 2 گزینه ذکر شده در بالا همچنان در دسترس شما هستند!

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-25 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.