افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

اعضای باند شرور سریالی در ایرانشهر دستگیر شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 375311
اعضای باند شرور سریالی در ایرانشهر دستگیر شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی رشنودی اظهار داشت: در ماه های اخیر در پی شوخی های سریالی فردی مسلح معروف به شیر بلوچستان در ایرانشهر و قدرت نمایی وی با سلاح های نیمه سنگین، نارنجک و انتشار عکس. و کلیپ هایی در این خصوصا توسط این فرد در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی رشنودی اظهار داشت: در ماه های اخیر در پی شوخی های سریالی فردی مسلح معروف به شیر بلوچستان در ایرانشهر و قدرت نمایی وی با سلاح های نیمه سنگین، نارنجک و انتشار عکس. و کلیپ هایی در این خصوصا توسط این فرد در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این شرور مسلح و تحت تعقیب در ماه های اخیر ضمن ارتباط با چند نفر دیگر که گروهی 6 نفره را تشکیل می دادند، اقدام به ناامن نشان دادن شهر کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این شرور ادامه داشت تا اینکه چندی پیش ماموران پلیس به سرنخ هایی مبنی بر حضور مجدد این فرد در شهرستان دست یافتند.

وی گفت: در نهایت با تلاش مستمر پلیس و اجرای یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور در یکی از محله های ایرانشهر شناسایی و روز گذشته متهم به همراه پنج نفر از اعضای این دستگیر شد. گروه در یک عملیات غافلگیرانه

سرهنگ رشنودی با اشاره به کشف و ضبط یک دستگاه موتور سیکلت و سه قبضه کلت کمری و مهمات متعلق به این شرور و همدستانش در بازرسی از مخفیگاه این باند، خاطرنشان کرد: این متهمان سابقه سرقت مسلحانه خودرو، موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه، آدم ربایی دارند. و سرقت طلا و جواهرات در سوابق این شرور و اعضای این باند باقی ماند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.