افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

«Ico Z9 Turbo Plus» با باتری 6400 میلی آمپر ساعتی و پردازنده Dimension 9300 Plus عرضه شد.

  • کد خبر : 375298
«Ico Z9 Turbo Plus» با باتری 6400 میلی آمپر ساعتی و پردازنده Dimension 9300 Plus عرضه شد.

شرکت iQOO اخیرا آخرین محصول خود را با نام «iQOO Z9 Turbo Plus» (+iQOO Z9 Turbo) در چین معرفی کرده است. این دستگاه به عنوان پیشرفته ترین مدل سری Z9 شناخته می شود که شامل مدل های Z9، Z9x و Z9 Turbo می شود و تفاوت اصلی آن با سایر مدل های این سری، پردازنده […]

شرکت iQOO اخیرا آخرین محصول خود را با نام «iQOO Z9 Turbo Plus» (+iQOO Z9 Turbo) در چین معرفی کرده است. این دستگاه به عنوان پیشرفته ترین مدل سری Z9 شناخته می شود که شامل مدل های Z9، Z9x و Z9 Turbo می شود و تفاوت اصلی آن با سایر مدل های این سری، پردازنده قوی تر و باتری بزرگتر است. سایر مشخصات فنی و طراحی دستگاه تقریبا مشابه سایر مدل های سری Z9 می باشد. در ادامه با دیجی همراه باشید تا مشخصات کامل این گوشی هوشمند را با هم مرور کنیم.

مشخصات فنی Aiko Z9 Turbo Plus

iCo Z9 Turbo Plus دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی به سبک اولد است که با نام Huaxing C8 شناخته می شود. این نمایشگر با رزولوشن 1.5K و نرخ رفرش 144 هرتز، تجربه ای بسیار روان و شفاف را هنگام تماشای فیلم و بازی به کاربران ارائه می دهد. همچنین حداکثر روشنایی این صفحه نمایش به 4500 نیت می رسد که حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز تصویر واضحی را ارائه می دهد. یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است که امنیت دستگاه را افزایش می دهد. این گوشی از نظر طراحی دارای قاب صاف و ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی خود است. علاوه بر این، Aiko Z9 Turbo Plus توانسته است گواهی IP65 را که ضامن مقاومت آن در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب است، دریافت کند.

قابلیت های دوربین

در بخش دوربین، Aiko Z9 Turbo Plus به سیستم دوربین دوگانه مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony LYT-600 است که از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می کند. دوربین دوم این گوشی یک لنز 8 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و مناسب برای ثبت تصاویر از مناظر و صحنه های عریض است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی تعبیه شده است که برای گرفتن عکس های سلفی با کیفیت طراحی شده است.

عملکرد و قدرت پردازنده

یکی از مهم ترین نقاط قوت Aiko Z9 Turbo Plus استفاده از پردازنده قدرتمند MediaTek Dimension 9300 Plus است. این پردازنده با استفاده از فناوری پیشرفته، تجربه عملکردی بسیار سریع و بدون تاخیر را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی همچنین دارای حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 است که فضای کافی برای ذخیره اطلاعات و برنامه ها را فراهم می کند. آیکو همچنین از تراشه Q1 توسعه یافته توسط خود شرکت برای بهبود عملکرد این گوشی استفاده کرده است. علاوه بر این، iCo Z9 Turbo Plus مجهز به سیستم خنک کننده مایع 6K VC است که به طور موثر دمای دستگاه را در استفاده طولانی مدت کاهش می دهد.

Aiko Z9 Turbo Plus

باتری و سرعت شارژ

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه iCo Z9 Turbo Plus باتری بزرگ 6400 میلی آمپر ساعتی آن است. این باتری با ظرفیت بالا می تواند دستگاه را برای ساعت های طولانی روشن نگه دارد و برای کاربرانی که نیاز به استفاده مداوم از گوشی دارند گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر این، این گوشی از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند که می تواند باتری را در مدت زمان کوتاهی به طور کامل شارژ کند.

نرم افزار و امکانات ارتباطی.

iCo Z9 Turbo Plus از کارخانه به‌صورت پیش‌فرض با OriginOS 4 عرضه می‌شود که مبتنی بر اندروید 14 است. این سیستم عامل دارای ویژگی‌ها و پیشرفت‌های مهم جدید در بخش نرم‌افزار است. Aiko Z9 Turbo Plus همچنین از شبکه‌های نسل بعدی 5G پشتیبانی می‌کند و مجهز به Wi-Fi نسل هفتم، بلوتوث نسخه 5.4، پورت USB-C، NFC و فرستنده مادون قرمز (IR Blaster) برای کنترل دستگاه‌های از راه دور است. متفاوت ارائه دهد

Aiko Z9 Turbo Plus

رنگ و قیمت

Aiko Z9 Turbo Plus در سه رنگ مختلف شامل سفید، مشکی و نقره ای تیتانیوم موجود است. این گوشی با توجه به حافظه و پیکربندی رم با قیمت های متفاوت در بازار عرضه شده است. مدل پایه که دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است، 2299 یوان (حدود 330 دلار) قیمت دارد. مدل 16 گیگابایتی با 256 گیگابایت حافظه داخلی 2499 یوان (حدود 355 دلار) قیمت دارد. علاوه بر این، دو مدل دیگر با 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت و 16 گیگابایت رم به ترتیب با قیمت های 2699 یوان (حدود 385 دلار) و 2899 یوان (حدود 410 دلار) در دسترس خواهند بود.

خلاصه

Aiko Z9 Turbo Plus با ترکیب صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده قدرتمند، باتری بزرگ و دوربین های پیشرفته، انتخابی ایده آل برای کاربرانی است که به دنبال گوشی هوشمندی با عملکرد بالا و ویژگی های فراوان هستند. این دستگاه همچنین با قیمتی مناسب نسبت به امکاناتی که ارائه می دهد می تواند در بازار چین و شاید بازارهای دیگر در آینده توجه کاربران را به خود جلب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.