افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

واکنش پسر مهدی کروبی به خبر رفع محرومیت از سوی پدرش: در صورت رفع ممنوعیت، باید نظرات پدرم را تحمل کند.

  • کد خبر : 375190
واکنش پسر مهدی کروبی به خبر رفع محرومیت از سوی پدرش: در صورت رفع ممنوعیت، باید نظرات پدرم را تحمل کند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): انصاف نیوز: فرزند مهدی کروبی در گفتگو با الجزیره درباره اظهارات رئیس جمهور مبنی بر حل مشکل زندانی شدن پدرش گفت: رئیس جمهور می خواست بگوید که می خواهد مشکل زندانیان را از طریق گفتگو با مقامات کشور حل کند تا حدودی موفق شد، اما تاکنون تغییری ایجاد نشده است. […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

انصاف نیوز: فرزند مهدی کروبی در گفتگو با الجزیره درباره اظهارات رئیس جمهور مبنی بر حل مشکل زندانی شدن پدرش گفت: رئیس جمهور می خواست بگوید که می خواهد مشکل زندانیان را از طریق گفتگو با مقامات کشور حل کند تا حدودی موفق شد، اما تاکنون تغییری ایجاد نشده است. در حصر خانگی باور نمی شود.

او گفت: ماموران در آپارتمانی در مجاورت آپارتمان پدرش در یک مجتمع مسکونی زندگی می‌کنند و بر حرکت خانواده نظارت می‌کنند.

حسین کروبی گفت که پدرش سه سال اول را به تنهایی در خانه ای متعلق به نیروی انتظامی زندگی می کرد و در آن زمان اجازه ملاقات با او محدود بود و شرایط بسیار سختی داشتند، زیرا در پایان 76 سال سن داشت. از سه سال اول

وی همچنین گفت: یک سال پس از آغاز به کار دولت حسن روحانی، رئیس جمهور سابق، کروبی به منزل خود در جماران منتقل شد و ماموران در طبقه اول ساختمان مستقر شدند و سپس به پدرش اجازه دادند با وی زندگی کند. از سال 1392. و اقوام به صورت محدود هفته ای یکبار اجازه ملاقات با ایشان را داشتند، دیگر بازرسی صورت نمی گرفت و می توانستند هر نوع کتاب و مجله را ببرند.

پسر کروبی گفت که کمتر از سه هفته پیش رئیس قوه قضائیه با مادرش تماس گرفت و خواستار رفع ممنوعیت شد. من با مادرم رفتم و دو ساعت و نیم با رئیس قوه قضائیه ملاقات کردیم و مفصل صحبت کردیم.»

وی افزود: پدرش شرط کرده است که رفع حصر با رفع حصر برای موسوی و همسرش همراه باشد زیرا هر دو به یک دلیل در حصر خانگی هستند و برای همه آنها باید پایان یابد.

به گفته حسین کروبی، به رئیس قوه قضائیه گفته شده که پدرش نزدیک به 15 سال است که در حصر خانگی به سر می برد که خانواده کروبی آن را خلاف قانون و اخلاق و بدون دادگاه می دانند و دولت نباید از او توقع داشته باشد. پس از بازداشت خانگی سکوت کنید بنابراین دولت باید آمادگی داشته باشد و بتواند نظرات آنها را تحمل کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.