افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

دنیامالی: دربی بعدی در آزادی برگزار می شود/ مالکیت سرخابی ها تغییر نمی کند/ نظر رنگی ندارم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 375186
دنیامالی: دربی بعدی در آزادی برگزار می شود/ مالکیت سرخابی ها تغییر نمی کند/ نظر رنگی ندارم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

وزیر ورزش و جوانان گفت: بازی برگشت تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس قطعا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. با انتخاب احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم، او نیز مانند همکاران قبلی خود، کار سختی را برای ساماندهی ورزش کشور به ویژه در عرصه فوتبال پیش رو دارد. دنیامالی […]

وزیر ورزش و جوانان گفت: بازی برگشت تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس قطعا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

با انتخاب احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم، او نیز مانند همکاران قبلی خود، کار سختی را برای ساماندهی ورزش کشور به ویژه در عرصه فوتبال پیش رو دارد. دنیامالی در ابتدای حضورش در وزارت ورزش با چالش ورزشگاه آزادی روبرو شد. اما به نظر می رسد با عزم جدی او روند بازسازی این ورزشگاه سرعت گرفته است.

وی درباره این موضوع دربی پایتخت و همچنین شرایط مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفتگویی با ایرنا داشته است که در ادامه می خوانید.

امروز از ساعت 19 دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می شود. برای هواداران این دو تیم چه حرفی دارید؟

دربی یک مسابقه سرگرم کننده و هیجان انگیز است. ما دوست داریم که هواداران شاهد فوتبال خوب و با کیفیت از هر دو تیم و مهمتر از آن دانش و شجاعت ما از مغرب زمین باشند. دربی پایتخت همیشه هیجان انگیز و حساس بوده است. البته در مقطعی این تصور وجود داشت که دربی ها باید با تساوی دو تیم به پایان برسد.

مطمئنم امروز شاهد دربی خوبی خواهیم بود و هم استقلال و هم پرسپولیس با تمام قوا به میدان خواهند رفت. در این گونه برخوردها بحث رفتار جنتلمنی بسیار مهم است. بازیکنان استقلال و پرسپولیس با هم دوست هستند و امیدوارم این رفاقت را روی سکوها ببینیم و هواداران دو تیم فقط از تیم محبوب خود حمایت کنند. امیدوارم امروز شاهد فوتبال خوبی باشیم.

قبل از اینکه وزیر ورزش شوید ترجیح رنگی برای یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس نداشتید؟

نه من اصلا رنگی نیستم و رنگی به نظر نمی رسم. البته من انزلی هستم و فردی که انزلی است نمی تواند طرفدار استقلال یا پرسپولیس باشد و فقط ملوان را دوست داشته باشد (می خندد).

شما در مورد ملوان صحبت کردید. مرگ هوادار این تیم در دیدار مقابل سپاهان چشمگیر است.

با توجه به فوت هواداران قایقرانی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به آن رسیدگی کرد. این اتفاق باعث شد از این به بعد تدابیر بهتری برای حفظ لیگ داشته باشیم. باید از این فرصت استفاده کرده و به خانواده آن مرحوم که یکی از دوستان خوبم بودند، صمیمانه تسلیت بگویم. من از نوجوانی با او دوست بودم. امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

با توجه به این اتفاق یک سری محرومیت در نظر گرفته شد و بر اساس قوانین و مقررات تسهیلات بیشتری برای مسائل اضطراری در مسابقات در نظر گرفتیم.

دربی برگشت مجارستان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود؟

قطعا دربی بعدی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و شک نکنید. در حال حاضر در سه شیفت کار می کنیم تا ورزشگاه آزادی هر چه زودتر شرایط برگزاری مسابقات را پیدا کند. البته در حال آماده سازی ورزشگاه های دیگر نیز هستیم. بدون شک شأن مردم و هواداران ما حضور در ورزشگاه های استاندارد است و تیم های ما باید روی چمن باکیفیت بازی کنند. من در حال کار هستم و قطعا موضوع ورزشگاه را با موفقیت به نتیجه خواهم رساند.

و سوال آخر آیا با تغییر دولت احتمال تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس وجود دارد؟

هیچ استقلال و پرسپولیسی طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه نمی دهند و تغییری در مالکیت آنها ایجاد نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.