افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

اندیشه معاصر: وام 1.5 میلیارد تومانی بانک رفاه کارکاران/ شرایط دریافت وام چیست؟

  • کد خبر : 375177
اندیشه معاصر: وام 1.5 میلیارد تومانی بانک رفاه کارکاران/ شرایط دریافت وام چیست؟

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربانک رفاه کارگران در طرح حرکت به مشتریان خود خدمات تجاری و مالی خرد ارائه می دهد. وام بانک رفاه در دو سطح 1 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 5 میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی به مشتریان ارائه می شود. نرخ سود این طرح […]

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربانک رفاه کارگران در طرح حرکت به مشتریان خود خدمات تجاری و مالی خرد ارائه می دهد. وام بانک رفاه در دو سطح 1 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 5 میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی به مشتریان ارائه می شود. نرخ سود این طرح متغیر و بین 4 تا 22 درصد است که اقساط آن حداکثر ظرف مدت سه سال باید بازپرداخت شود. جزئیات بیشتر طرح حرکت بانک رفاه در ادامه بررسی می شود.

شرایط دریافت وام چیست؟

همانطور که گفته شد سقف مبلغ وام برای اشخاص حقیقی 1.5 میلیارد تومان و برای اشخاص حقوقی 5 میلیارد تومان است. پس از افتتاح حساب جاری یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت در بانک رفاه، متقاضیان این خدمت باید یک حساب متوسط ​​3، 6 و 9 ماهه ایجاد کنند تا مشمول این طرح شوند.

بانک رفاه نیز نرخ سود این وام را حداقل 4 درصد و حداکثر 22 درصد اعلام کرده است که بسته به میانگین حساب و حداکثر مبلغ وام دریافتی ممکن است متغیر باشد. ضمنا حداکثر مدت استهلاک تعیین شده برای طرح حرکت نیز 36 ماه می باشد.

اقساط وام 1.5 میلیاردی توکن بانک رفاه کارکاران چقدر است؟

در صورتی که وام گیرنده شخص حقیقی باشد باید در هر قسط مبلغ 58 میلیون تومان با احتساب مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان، سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 36 ماهه به بانک رفاه پرداخت کند.

این در حالی است که یک شخص حقوقی باید پس از دریافت پنج میلیارد تومان تسهیلات، با نرخ سود و سررسید برابر با اشخاص حقیقی، 193 میلیون و 548 هزار تومان کارمزد پرداخت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.