افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

سومین حضور جهانی “زنان لژمان” – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 375154
سومین حضور جهانی “زنان لژمان” – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «زنان لژمان» در 3 جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «دوران جوان»، «بدون خشونت» و «شیب وار» به رقابت می پردازد. فیلم کوتاه “زنان لاژمان” به بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه روسیه “عصر جوانی” راه یافت. این جشن در ماه اکتبر با رویکردی سنتی و […]

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «زنان لژمان» در 3 جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «دوران جوان»، «بدون خشونت» و «شیب وار» به رقابت می پردازد.

فیلم کوتاه “زنان لاژمان” به بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه روسیه “عصر جوانی” راه یافت. این جشن در ماه اکتبر با رویکردی سنتی و خانوادگی برگزار می شود.

فیلم کوتاه «زنان لاگمن» نامزد افتخاری هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم شبح وار آمریکا بود. این جشنواره با محوریت فیلم های ترسناک مستقل از 20 تا 22 اکتبر و 11 تا 13 اکتبر در اورلاندو فلوریدا برگزار می شود.

همچنین فیلم کوتاه «مجرس لجمان» وارد بخش رقابتی جشنواره «بدون خشونت» شد. این جشنواره فضایی برای تامل در مورد چگونگی پایان دادن به خشونت، تبعیض و رنج انسانی در سطح فردی و اجتماعی است.

به همین منظور، جشنواره بین‌المللی فیلم بدون خشونت از سال 2012 برای شناسایی محصولاتی که نشان می‌دهند چگونه عدم خشونت می‌تواند جهان را تغییر دهد، برگزار می‌شود.

این رویداد در هفته دوم اکتبر هر 2 سال یکبار، مصادف با روز جهانی عدم خشونت که توسط سازمان ملل به مناسبت تولد گاندی اعلام شده است، جشن گرفته می شود.

جشنواره بدون خشونت، چند محوری و غیرمتمرکز امسال در شهرهای آیرس و تاندیل (آرژانتین)، ریودوژانیرو (برزیل)، کیچنر (کانادا)، سانتیاگو (شیلی)، مادرید، سویا، ویگو (اسپانیا) برگزار می‌شود. ، در مکزیکو سیتی (مکزیک) جشن گرفته می شود.

فیلم‌های برگزیده از میان 2724 اثر دریافتی از 126 کشور انتخاب شده‌اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.