افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

اگر مسی و نیمار در پاری سن ژرمن می ماندند هرگز به این تیم نمی رفتم!

  • کد خبر : 375131
اگر مسی و نیمار در پاری سن ژرمن می ماندند هرگز به این تیم نمی رفتم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مستند جدیدی که توسط لوئیس انریکه ساخته شده است لحظات غافلگیرکننده و غیرمنتظره ای را به نمایش می گذارد. در این مستند جنبه‌ای از زندگی این مربی را می‌بینیم که قبلاً دیده نشده بود. چهره شخصی و آشناتر که به ما کمک می کند این شخصیت را بهتر بشناسیم. همچنین در […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مستند جدیدی که توسط لوئیس انریکه ساخته شده است لحظات غافلگیرکننده و غیرمنتظره ای را به نمایش می گذارد. در این مستند جنبه‌ای از زندگی این مربی را می‌بینیم که قبلاً دیده نشده بود. چهره شخصی و آشناتر که به ما کمک می کند این شخصیت را بهتر بشناسیم. همچنین در این سریال اعترافات مختلفی وجود دارد که دلایل اعمال او در ماه های اخیر و نحوه مواجهه او با موقعیت های مختلف زندگی اش را توضیح می دهد.

قسمت اول این مستند با معرفی انریکه به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن آغاز می شود و سپس ورود او به این باشگاه فرانسوی را با جزئیات بیشتری بررسی می کند. انریکه توضیح می دهد که پاریس به دلیل سیاست های نقل و انتقالات باشگاه هرگز گزینه ای نبود و حتی اعتراف می کند که:

اگر مسی و نیمار در پاریس بودند هرگز به این تیم نمی رفتم.

در طول مستند، اهمیت لوئیز انریکه برای کل بازیکن و نیاز به اتحاد تیم به وضوح دیده می شود. این مشکل در تعامل او با کیلیان امباپه دیده می شود که در آن انریکه اهمیت نقش دفاعی امباپه در بازی را برای او توضیح می دهد. انریکه در این باره می گوید:

اگر تنها حضور بهترین بازیکن جهان برای قهرمانی یک تیم کافی بود، پاری سن ژرمن 8 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است اما اکنون دیده می شود که حتی یک بار هم قهرمان نشده است.

واقعیت این است که بلافاصله پس از حضور انریکه در پاریس، نیمار و وراتی این تیم را ترک کردند. علاوه بر این، نحوه جذب بازیکن در این باشگاه کاملاً تغییر کرده است. مدتی است که پاریس به جای خرید ستاره های بزرگ به دنبال بازیکنان جوان و آینده دار یا بازیکنانی با مشخصات متوسط ​​تر است. با این حال، پاریس یکی از آنهایی است که بیشترین هزینه را برای نقل و انتقالات می کند (ششم در تابستان)، اما با فلسفه ای کاملاً متفاوت نسبت به گذشته.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.