افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

درآمد بام لند از اجاره فروشگاه به 18 میلیارد توکن رسید! / درآمد 200 میلیارد تومانی شهرداری تهران از بام لند!

  • کد خبر : 375128
درآمد بام لند از اجاره فروشگاه به 18 میلیارد توکن رسید! / درآمد 200 میلیارد تومانی شهرداری تهران از بام لند!

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، مجید قدری آذر در حاشیه بازدید خبرنگاران از بام لند، با اشاره به اهمیت موضوع مدیریت یکپارچه واحد در دریاچه چیتگر، اظهار کرد: این موضوعی است که مورد توجه قرار گرفته است. توجه مدیریت شهری به ویژه رئیس شورای شهر تهران و در سفر اخیر رئیس شورای بام […]

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، مجید قدری آذر در حاشیه بازدید خبرنگاران از بام لند، با اشاره به اهمیت موضوع مدیریت یکپارچه واحد در دریاچه چیتگر، اظهار کرد: این موضوعی است که مورد توجه قرار گرفته است. توجه مدیریت شهری به ویژه رئیس شورای شهر تهران و در سفر اخیر رئیس شورای بام لند اعلام کرد انشالله تا یک ماه آینده به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از مدیریت شهری اقدامات و اتفاقات خوبی در رابطه با بام لند انجام شده که پس از گذشت حدود یک دهه سرانجام آب شرب این منطقه وصل شد و چالش ها و نوسانات برق نیز برطرف شد. علاوه بر پیگیری مسائل امنیتی و امکاناتی در بام لند.

مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر با اشاره به تمرکز این دوره مدیریتی بام لند و نگاه ویژه به حل مشکلات گذشته، تاکید کرد: تمرکز ما بر این است که واحدها و مشاغل موجود در بام لند بتوانند سودآوری و تامین کنند. شرایط که شهروندان نیز هنگام مراجعه به این حوزه رضایت کامل دارند.

قدری آذر ادامه داد: نه تنها شهروندان تهرانی، بلکه سایر نقاط کشور نیز برای خرید به بام لند و دریاچه چیتگر سفر می کنند و ناگفته نماند که دریاچه خلیج فارس یک دریاچه مصنوعی منحصر به فرد در خاورمیانه است.

وی با اشاره به بازدید منظم و مکرر اعضای شورای شهر تهران از دریاچه شهدای خلیج فارس و بام لند، گفت: فضایی در این منطقه ایجاد شده تا شهروندان بتوانند فضای تفریحی و گردشگری را تجربه کنند. علاوه بر خرید اقلام مورد نیاز خود با قیمت مناسب و کیفیت خوب.

مدیرعامل شرکت نوازی و عمران چیتگر با اشاره به اینکه در ابتدای تاسیس بام لند برندهای خارجی تاسیس شد گفت: پس از چند سال برندهای مرغوب داخلی و داخلی در بام لند حضور داشتند. البته باید توجه داشت که محصولات باکیفیت با اقلام لوکس متفاوت است. به همین منظور با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولیدی با مشارکت مردم اعلام شده است، تلاش می کنیم حمایت های لازم را از تولیدات ملی به دست آوریم.

قدری آذر با تاکید بر اینکه گروه بام لند به دنبال اقلام لوکس نیست، گفت: تمرکز ما بر عرضه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب به شهروندان تهرانی است.

وی با تاکید مجدد بر مدیریت یکپارچه دریاچه شهدای خلیج فارس تاکید کرد: امیدواریم با پایش هایی که در حال انجام است این موضوع انجام شود و این امر می تواند به نتایج خوبی منجر شود.

مدیر کل شرکت نوسازی و ساخت و ساز چیتگر در خصوص تامین پارکینگ در اطراف دریاچه شهدا در خلیج فارس افزود: مشکل جدی پارکینگ در غرب دریاچه خلیج فارس و سایر نقاط این دریاچه وجود ندارد. طرحی در کمیسیون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تهیه شده تا بتوانیم با همکاری شهرداری منطقه 22 پارکینگ مورد نظر را در این منطقه فراهم کنیم.

قدری آذر در ادامه با بیان اینکه قرارداد قبلی منعقد شده در بام لند را نمی توان قرارداد ترکمنچای تلقی کرد، ادامه داد: در سال 1391 قراردادی با یک شرکت منعقد شد که پس از آن در سال 1395 تا 1396 در قرارداد با مشکل مواجه شد و شهرداری را به پیگیری قانونی رساند. اختلافات در دستور کار آنها و با نظارت های مکرر و مستمر به مدت 4-5 سال، سرانجام در سال 1403 بام لند از شرکت مذکور به شهرداری واگذار شد و پس از آن اقدامات لازم برای ساماندهی این مجموعه انجام شد. در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص تعداد مغازه های بام لند گفت: در این مجتمع 130 واحد تجاری برخی کوچک و برخی بزرگ وجود دارد و درآمد ماهانه 18 میلیارد تومان از محل اجاره مغازه در بام لند حاصل می شود. شهرداری تهران. برآورد می شود که این رقم به حدود 200 میلیارد تومان در سال برسد.

نوسازی و مدیرعامل عمران چیتگر در پاسخ به این سوال که آیا اجاره بهای مذکور در مقایسه با اجاره بهای شهر تهران پایین نیست، گفت: قیمت های تعیین شده کارشناسی شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.