افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

70 درصد از مشاوران مالی دارای ارزهای دیجیتال هستند

  • کد خبر : 375113
70 درصد از مشاوران مالی دارای ارزهای دیجیتال هستند

مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Bitwise، از پذیرش بالای ارزهای دیجیتال در میان مشاوران ارشد مالی ایالات متحده خبر داد. او در سخنرانی اخیر خود در یک اجلاس در روز جمعه اظهار داشت که 70 درصد از مشاوران مالی حاضر شخصاً دارای ارزهای دیجیتال هستند. به گزارش اسمارتک نیوز، این آمار نشان دهنده […]

مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Bitwise، از پذیرش بالای ارزهای دیجیتال در میان مشاوران ارشد مالی ایالات متحده خبر داد. او در سخنرانی اخیر خود در یک اجلاس در روز جمعه اظهار داشت که 70 درصد از مشاوران مالی حاضر شخصاً دارای ارزهای دیجیتال هستند.

به گزارش اسمارتک نیوز، این آمار نشان دهنده رشد چشمگیر در این زمینه است. تا دو سال پیش، تنها 10 تا 20 درصد از مشاوران مالی در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کردند.

پذیرش کریپتو در میان مشاوران مالی همانطور که توسط مت هوگان مشاهده شد

به گفته مت هوگان، این نشان می دهد افزایش اعتماد به نفس و خواسته نخبگان مالینسبت به دارایی های دیجیتال و بازار ارزهای دیجیتال است. مت هوگان وی در یادداشتی در روز سه شنبه نوشت:

گروهی از آگاه ترین افراد در حوزه مالی سرانجام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال روی آورده اند.

در اجلاس Barron’s Advisor 100، مشاوران ارشد مالی ایالات متحده گرد هم آمدند و هوگان به این اجلاس دعوت شد تا در مورد ETF های بیت کوین نقطه ای و به طور خاص صندوق BITB Bitwise صحبت کند.

او در سخنرانی خود از حضار پرسید که چه تعداد از آنها بیت کوین یا ارز دیجیتال در کیف پول شخصی خود دارند؟ وی با اشاره به اینکه تقریباً همه دستان خود را بالا بردند، تخمین زد که حدود 70 درصد از مخاطبان دارایی های دیجیتال را در اختیار دارند.

تخصیص دارایی برای مشتریان

علیرغم افزایش علاقه شخصی مشاوران مالی به ارزهای دیجیتال، تعداد مشاورانی که ارزهای دیجیتال را به سبد سرمایه گذاری مشتریان اختصاص می دهند کم است. وقتی هوگان از آنها در این مورد پرسید، چند نفر دستشان را بالا بردند. این بیشتر به دلیل محدودیت هایی است که مشاوران را از خرید ETF برای مشتریان باز می دارد.

با این حال، مت هوگان معتقد است که این وضعیت می تواند به زودی تغییر کند. او توضیح داد که مشاوران معمولا از ابتدا شروع می کنند سرمایه گذاری شخصی در ارزهای دیجیتال و سپس این فرصت را به مشتریان خود ارائه دهند. وی با توجه به تجربه خود در شرکت مدیریت مالی Bitwise پیش بینی کرد که تخصیص ارزهای دیجیتال به مشتریان می تواند بین 6 تا 12 ماه پس از تخصیص شخصی اتفاق بیفتد

او همچنین به چندین عامل صعودی که در حال حاضر از بازار ارزهای دیجیتال حمایت می کند اشاره کرد. از جمله کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو پس از 4 سال و تایید ETF بیت کوین نقطه ای توسط SEC.

علاوه بر این، هوگان به تایید این وجوه توسط مورگان استنلی، یکی از بزرگترین شرکت های کارگزاری در آمریکا اشاره کرد و این امر را نشانه بهبود تدریجی زیرساخت های مالی به نفع ارزهای دیجیتال دانست.

به گفته وی، خرید مقدار کمی بیت کوین توسط مردم می تواند بسیار مفید باشد. او توضیح داد که وقتی افراد این دارایی را در اختیار دارند، پس از مدتی، کنجکاوی جایگزین ترس می شود و باعث می شود فرد بیشتر با ارزهای دیجیتال تعامل داشته باشد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-25 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.