افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

چهل و چهارمین قرعه کشی قرض الحسنه بانک مسکن نهم مهرماه

  • کد خبر : 375099
چهل و چهارمین قرعه کشی قرض الحسنه بانک مسکن نهم مهرماه

به گزارش بازار به نقل از بانک مسکن – پایگاه خبری هیبنا; در جلسه ای که با حضور سید محسن فاضلیان و احمد بیدی اعضای هیات مدیره بانک مسکن و نمایندگان دادستانی، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل دفتر مرکزی بانک مسکن برگزار شد، تاریخ قرعه کشی حساب های قرض الحسنه […]

به گزارش بازار به نقل از بانک مسکن – پایگاه خبری هیبنا; در جلسه ای که با حضور سید محسن فاضلیان و احمد بیدی اعضای هیات مدیره بانک مسکن و نمایندگان دادستانی، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل دفتر مرکزی بانک مسکن برگزار شد، تاریخ قرعه کشی حساب های قرض الحسنه 8 مهر تعیین شد.
در این جلسه سید محسن فاضلیان، عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرکل در امور اعتباری بانک مسکن با اشاره به آیات قرآن در موضوع قرض الحسنه بر اهمیت مشارکت در امر خیر و تقوا تاکید کرد.
وی همچنین به اقدامات خیرخواهانه بانک مسکن در کشور اشاره و تصریح کرد: بخشی از منابع حاصل از حساب های قرض الحسنه بانک مسکن صرف اموری از جمله مدرسه سازی و کمک به بیماران لاعلاج می شود.
در ادامه این جلسه کلا مویی نماینده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از کمک 100 میلیارد ریالی بانک مسکن به بخش سرطان کودکان مرکز طبی کودکان تشکر و قدردانی کرد. نیز در این امر شرکت کنند.
گفتنی است در این دوره از قرعه کشی حساب پس انداز بانک مسکن 4 میلیون و 714 هزار نفر از مشتریان این بانک مشمول شرایط قرعه کشی شده اند.
عمده هزینه های وام بانک مسکن مربوط به حوزه های اجتماعی و شامل ارائه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، زایمان، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
در این مدت 250 یارانه 2.5 میلیارد ریالی برای خرید خودروهای داخلی، 1000 یارانه 500 میلیون ریالی برای خرید لوازم خانگی دوستدار محیط زیست، 1000 یارانه 200 میلیون ریالی برای خرید لوازم خانگی تولید داخل، 1000 یارانه. خرید صنایع دستی و میلیون ها ریال جوایز نقدی به برندگان قرعه کشی در حساب های پس انداز این بانک تعلق می گیرد.
مهلت پذیرفته شده این دوره برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی و محاسبه امتیاز از تاریخ 01.05.1402 تا تاریخ 31.4 بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.