افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

انواع مدل های جذاب دستبند با آویز زنجیره ای; ظرافت دست زنانه بدون شک شما را عاشق جواهرات خود می کند.

  • کد خبر : 375094
انواع مدل های جذاب دستبند با آویز زنجیره ای; ظرافت دست زنانه بدون شک شما را عاشق جواهرات خود می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زیبایی برای یک خانم بسیار مهم است که البته به یک لباس محدود نمی شود و در واقع چیزی که مشخص است این است که افراد با توجه به سلیقه و میزان حساسیت خود اقلامی از نوع خود را انتخاب می کنند. مثلا خانمی می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زیبایی برای یک خانم بسیار مهم است که البته به یک لباس محدود نمی شود و در واقع چیزی که مشخص است این است که افراد با توجه به سلیقه و میزان حساسیت خود اقلامی از نوع خود را انتخاب می کنند. مثلا خانمی می خواهد استایل کاملی داشته باشد و در این صورت باید از سر تا پا، از کلی تا جزییات به ظاهر خود فکر کند. کیف و کفش، مانتو و شلوار، شال یا روسری و حتی آرایش، اکسسوری و لاکی که می خواهد داشته باشد برایش مهم است و سعی می کند آنها را با هم ترکیب کند. اما برخی از آنها فقط به قسمت های اصلی تیپ خود اهمیت می دهند که انجام آنها راحت تر است. اما خانم هایی که به جزئیات کوچک رسیدگی می کنند، انتخابشان کمی سخت است، به همین دلیل یکی از سخت ترین کارها انتخاب اکسسوری مناسب است. اکسسوری ها عناصر مختلفی دارند، برای خانم ها دستبندها از زیباترین و سخت ترین آنها هستند. اینکه بتوانید از بین این همه مدل دستبند بهترین را انتخاب کنید یا اینکه بدانید روند فعلی دستبند چیست می تواند کمی پیچیده باشد، به همین دلیل در این مقاله آمده ایم تا مدل های به روز دستبند زنجیره ای را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز به این اکسسوری ظریف و زیبا علاقه دارید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

دستبند آویز با مدل های مختلف جذاب

دستبند با آویز زنجیری یکی از زیورآلات پرطرفدار در بین خانم هاست و علاقه مندان به زیورآلات این مدل را واقعا دوست دارند. این سبک از دستبند معمولا دارای یک زنجیر نازک با چندین آویز متصل است که طرح را تشکیل می دهند. آویزها می توانند شکل ها و طرح های مختلفی مانند قلب، ستاره و … داشته باشند یا حتی از حروف نام افراد تشکیل شده باشند، همه اینها به سلیقه شما بستگی دارد، چه بخواهید دستبند خود را شخصی سازی کنید یا نه.

6847756

684654

368746

ترکیبی از دستبند آویز با سایر اکسسوری ها

یکی از جذابیت ها و ویژگی های این سبک از دستبندها این است که به راحتی می توانید آنها را با سایر زیورآلاتی که دارید ترکیب کنید و هماهنگی خوبی با استایل خود ایجاد کنید. دستبندهای آویز با داشتن یک زنجیر ساده برای استفاده روزانه نیز ایده آل هستند و می توان از آنها برای مجالس مختلف مانند مهمانی ها یا مجالس رسمی، دانشگاه و … استفاده کرد. بسیاری از خانم ها این مدل دستبند را با ساعت خود ترکیب می کنند تا ظاهری مدرن و آراسته داشته باشند.

5775

جنس زنجیر دستبند آویز.

زنجیرهایی که این دستبندها حمل می کنند می توانند انواع مختلفی داشته باشند. طلا، نقره یا حتی فولاد مرغوب موادی هستند که می توانند برای این نوع لوازم بسیار ایده آل باشند. البته انتخاب هر کدام از اینها کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. اما در نهایت استفاده از آنها صرف نظر از جنسیت شما به دلیل طراحی ساده بسیار آسان است.

85485

دستبند داخل جعبه جواهرات

اما نکته ای که در مورد این سبک از دستبند باید در نظر داشت این است که با گذشت زمان ممکن است آویز فرسوده شود یا حتی گم شود، بنابراین برای جلوگیری از این امر، توصیه می کنیم زمانی که نمی خواهید آن را در جایی برای نگهداری آن ببندید، آن را بپوشید. . جعبه جواهرات تا دوام بیشتری داشته باشند.

56456

دستبند آویز جذاب.

در نهایت این سبک از دستبندها برای آن دسته از خانم هایی که به دنبال زیورآلات ساده و مینیمال با کمی شیطنت در مدل هستند، گزینه ای شیک و جذاب است. از طرفی از آنجایی که به راحتی می توان آنها را سفارشی کرد و با تزئینات دیگر ترکیب کرد، بسیار محبوب و مورد استفاده قرار می گیرند.

56454

8678



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.