افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

اولین تمرین خیبر پس از برکناری رضا مهاجری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 375077
اولین تمرین خیبر پس از برکناری رضا مهاجری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جلسه روز سه شنبه مسئولان باشگاه و رضا مهاجری سرمربی این تیم بر سر پایان همکاری دوجانبه به توافق رسیدند. “مارکو اورلیو” به عنوان سرمربی جدید خیبر خرم آباد پیش از این توسط رضا مهاجری مدیر فنی حالا این تیم که روز گذشته معارفه شده بود، کمک می کرد […]

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جلسه روز سه شنبه مسئولان باشگاه و رضا مهاجری سرمربی این تیم بر سر پایان همکاری دوجانبه به توافق رسیدند.

“مارکو اورلیو” به عنوان سرمربی جدید خیبر خرم آباد پیش از این توسط رضا مهاجری مدیر فنی حالا این تیم که روز گذشته معارفه شده بود، کمک می کرد و تمرینات این تیم زیر نظر او ادامه یافت.

مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در پاسخی کوتاه به این سوال که دلیل پایان همکاری با “رضا مهاجری” سرمربی قبلی تیم خیبر چیست، گفت: نظر شخصی من است و هیئت مدیره نیز آن را تایید کرده است.

احسان ناصر مدیرعامل باشگاه خیبر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دلایل قطع همکاری باشگاه خیبر خرم آباد با رضا مهاجری اظهار داشت: پس از جلسات متوالی که هفته گذشته برگزار کردیم این تصمیم را گرفتیم. با توجه به شرایط تیمی و تحقیقات انجام شده متوجه شدیم که عملکرد خیبر از بازی هفته اول مقابل سپاهان در بازی های بعدی به ترتیب برابر ذوب آهن، فولاد خوزستان و تراکتور بدتر می شود و بر این اساس تصمیم گرفتیم در بازی های بعدی ریسک کنیم. سه هفته آنچه داریم را از دست ندهیم. مالک باشگاه در نظر داشت که دوران طلایی را نباید در این شرایط حساس از دست داد و چنین تصمیمی را مطرح کرد و هیئت مدیره باشگاه نیز با آن موافقت کرد.

بر اساس این گزارش، رضا مهاجری در پنج هفته اخیر لیگ برتر فوتبال ایران، 2 باخت، یک برد و 2 تساوی به ثبت رساند که خیبر در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

خیبر فصل گذشته با این سرمربی به لیگ برتر صعود کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.