افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

نوش آفرین مومن واقفی معاون فناوری های نوین بانک مرکزی شد

  • کد خبر : 375022
نوش آفرین مومن واقفی معاون فناوری های نوین بانک مرکزی شد

ICTPRESS – محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی طی حکمی مومن واقفی را به سمت معاون فناوری های نوین بانک مرکزی منصوب کرد. به گزارش کانال خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، محمدرضا فرزین در مراسم تجلیل و معارفه معاون سابق و جدید فناوری های نوین بانک مرکزی که با حضور رئیس […]

ICTPRESS – محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی طی حکمی مومن واقفی را به سمت معاون فناوری های نوین بانک مرکزی منصوب کرد.

به گزارش کانال خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، محمدرضا فرزین در مراسم تجلیل و معارفه معاون سابق و جدید فناوری های نوین بانک مرکزی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد. اعضای شورای عالی و هیئت عامل این بانک با تقدیر و تشکر از زحمات مردم در مدت تصدی این بانک و آرزوی موفقیت برای مومن واقفی در انجام ماموریت های بانک مرکزی به ویژه در حوزه جدیدها فناوری‌ها، گفت: برنامه آینده بانک مرکزی در حوزه فناوری‌های نوین، برنامه توسعه‌محور و شاخصی ضروری برای ورود به عرصه‌های جدید در حوزه بانکداری الکترونیک است. همچنین مباحث نوآوری و اجرای آن.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین تصریح کرد: بحث ارزهای رمزپایه و هوش مصنوعی در حال حاضر یکی از نکات قابل توجه در توسعه بانکداری بین المللی است که مطمئنا در این دوره بسته به این موضوع در دستور کار بانک مرکزی قرار خواهد گرفت. پیشرفت فناوری های جاری بانکداری الکترونیک در چارچوب سیاست های مدون و مشخص.

بر اساس این گزارش، نوش آفرین مومن واقفی دارای مدرک دکتری مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه امیرکبیر است. وی همچنین مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق مخابرات از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دریافت کرد.

دکتر مومن واقفی قبل از تصدی سمت جدید خود در بانک مرکزی با 26 سال سابقه کار حرفه ای معاون فناوری اطلاعات و عضویت در هیات مدیره بانک دی بود و در سال های اخیر سمت هایی مانند ریاست را نیز بر عهده داشت. از هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش، عضو هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک امید پی، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت، نایب رئیس هیات مدیره کاشف. شرکت و در مسئولیت های مختلف در شرکت خدمات فناوری اطلاعات از جمله معاون مدیر کل در حوزه ریسک و امنیت فناوری اطلاعات، مدیریت طراحی و راه اندازی اولین مرکز عملیات امنیتی SOC در حوزه بانکداری خدمات، مدیریت طراحی و استقرار پلتفرم بلاک چین برنا (زیرساخت ارز دیجیتال ریال)، مدیریت طراحی و استقرار سیستم های نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، طراحی مدل مفهومی مرکز کشف و طراحی ساختار و مدیریت استقرار امنیت، ریسک و ممیزی (حسابرسی) ) ساختارها) فناوری اطلاعات کار کرده است.

بر اساس این گزارش، فرزین رئیس کل بانک مرکزی نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده محرمیان در پنج سال اخیر، وی را به سمت مشاور رئیس کل بانک مرکزی منصوب کرد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.