افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

پزشکان در مجمع سازمان ملل حاشیه سخنان نادرست خود را پوشش دادند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 375013
پزشکان در مجمع سازمان ملل حاشیه سخنان نادرست خود را پوشش دادند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

علیرضا تقوی نیا کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: مواضع رئیس جمهور شب گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تقریباً خوب بود و ایشان توانستند مسائل را پاکسازی کنند. حواشی که به خاطر حرف های اشتباهش ایجاد کرده بود.» تا حد […]

علیرضا تقوی نیا کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: مواضع رئیس جمهور شب گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تقریباً خوب بود و ایشان توانستند مسائل را پاکسازی کنند. حواشی که به خاطر حرف های اشتباهش ایجاد کرده بود.» تا حد زیادی پوشش دهد.

وی افزود: موضع رئیس جمهور در حمایت از فلسطین علاوه بر حمایت از لبنان، موضع خوبی بود و فکر می کنم ایشان در چارچوب مواضع و سیاست های راهبردی جمهوری اسلامی ایران صحبت کردند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره انعکاس سخنان رئیس جمهور و احتمال ایجاد اجماع از سوی رئیس جمهور در مورد جنایات رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: قطعا انعکاس سخنان رئیس جمهور خوب است اما شک دارم که اجماع حاصل شود. علیه رژیم صهیونیستی زیرا آمریکا و متحدانش در منطقه به طور کامل از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

تقوی نیا ادامه داد: در مجموع صحبت های آقای مدشکیان از نظر دیپلماسی عمومی خوب بود. از شبکه های جهانی پخش شد و مردم جهان متوجه شدند که جمهوری اسلامی به طور جدی از مقاومت لبنان حمایت می کند. این ایران است که از لبنان و فلسطین حمایت می کند، کشورهای دیگر فقط حرف می زنند اما عمل نمی کنند.

وی گفت: رئیس جمهور ترکیه نیز در حمایت از فلسطین صحبت کرد اما رفتار دولت ترکیه با این سخنان مغایرت دارد زیرا همچنان از رژیم صهیونیستی حمایت می کند. همین طور دولت اردن فقط حرف می زند و پشتوانه جدی ندارد، اما سخنان رئیس جمهور ایران کاملاً منطبق با رفتار ما بود و با اصول و راهبردهای جمهوری اسلامی مغایرتی نداشت و کاملاً منطبق با راهبردهای کشورمان بود. در حمایت از فلسطین و لبنان در منطقه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.