افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

کشتار مسلحانه خانواده کرمانشاهی / تیراندازی به 2 زن و مرد + جزئیات عجیب

  • کد خبر : 375008
کشتار مسلحانه خانواده کرمانشاهی / تیراندازی به 2 زن و مرد + جزئیات عجیب

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده اولیه، کارآگاهان اداره جنایی اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل آغاز کردند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند جوان ناشناس در مراحل مختلف اقدام به خرید و برداشت وجه از کارت بانکی مقتولین کرده است. . سرهنگ کرمی افزود: با کسب این اطلاعات جوان 39 ساله به دلیل […]

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده اولیه، کارآگاهان اداره جنایی اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل آغاز کردند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند جوان ناشناس در مراحل مختلف اقدام به خرید و برداشت وجه از کارت بانکی مقتولین کرده است. .

سرهنگ کرمی افزود: با کسب این اطلاعات جوان 39 ساله به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی شناسایی و پس از بازداشت در محل سکونت خود به پلیس آگاهی استان منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: در جریان دستگیری این فرد، کارآگاهان در بازرسی از منزل متهم، خودروی تیبا و کارت های بانکی مقتولین را نیز کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی ها به قتل 3 نفر از بستگان اعتراف کرد، گفت: طبق اظهارات این فرد مقتولین از بستگان دور پدرش بوده و با توجه به اسلحه ای که در دست داشته وارد منزل شده است. . برای سرقت آن خواهد بود.

سرهنگ “کرمی” اظهار داشت: بنا به اعترافات متهم پس از حضور در منزل مقتولین متوجه حضور این فرد شده و وی با اسلحه ای که در اختیار داشت به اعضای آن خانواده شلیک کرده و آنان را به هلاکت رساند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: قاتل دستگیر شده پس از ارتکاب قتل، خودرو، کارت های بانکی و سایر اشیای قیمتی تیبا را نیز به سرقت می برد و سپس اجساد این سه نفر را با خودرویی که در اختیار دارد در سطح شهر جابجا می کند. به چاه

وی با اشاره به کشف اجساد سه مقتول و اموالی که از آنها به سرقت رفته بود، یادآور شد: قاتل نیز تحت بازجویی های تخصصی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.