افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

کشف بیش از 2300 نوع سند جعلی در کشور – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 374997
کشف بیش از 2300 نوع سند جعلی در کشور – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالله چولکی جانشین پلیس آگاهی فراجا در تشریح خبر کشف بیش از ۲۳۰۰ نوع سند جعلی اظهار داشت: با توجه به اینکه در برخی شهرهای بزرگ مناطق آلوده وجود دارد که دارای تبدیل به محل تجمع و عرضه مدارک جعلی، مسروقه و مفقود شده و استفاده کنندگان از اسناد […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالله چولکی جانشین پلیس آگاهی فراجا در تشریح خبر کشف بیش از ۲۳۰۰ نوع سند جعلی اظهار داشت: با توجه به اینکه در برخی شهرهای بزرگ مناطق آلوده وجود دارد که دارای تبدیل به محل تجمع و عرضه مدارک جعلی، مسروقه و مفقود شده و استفاده کنندگان از اسناد جعلی مدارک مورد نیاز خود را در این مکان ها جستجو و خریداری می کنند، بنابراین شناسایی، درمان و مقابله با افراد فعال در این زمینه تاثیر بسزایی در حفظ محیط زیست دارد. برای مجرمان باعث کاهش عرضه اسناد جعلی و افزایش کشفیات می شود.

و افزود: در این راستا و بر اساس برنامه عملیاتی سال جاری، مرحله اول طرح عملیاتی از نیمه شهریور ماه سال جاری به مدت 3 روز در محل های جمع آوری اسناد جعلی اجرا شد.

فرجا، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سراسر کشور، اجرای این طرح منجر به دستگیری 84 متهم و کشف 2 هزار و 309 متهم شده است اسناد رسمی و غیررسمی جعلی و اقلام تقلبی

وی ضمن هشدار به شهروندان تاکید کرد: مراقب کلاهبرداران و کلاهبردارانی باشید که به دنبال اخذ گواهینامه رانندگی، معافیت و ابطال کارت خدمت، گواهی تحصیلی و سایر مدارک هستند.

سرهنگ چولکی خاطرنشان کرد: صدور این کارت ها به صورت مکانیزه و متمرکز توسط مراجع رسمی انجام می شود و با بررسی ساده سازمان مربوطه می توان جعل چند کارت را مشخص کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.