افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

سادی: پرسپولیس با گاریدو روند مثبتی داشته است/این دربی شش امتیازی است – نوتیسیاس روخاس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 374894
سادی: پرسپولیس با گاریدو روند مثبتی داشته است/این دربی شش امتیازی است – نوتیسیاس روخاس – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت دلتنگ گذشته و بازی مقابل رقیب سنتی است. ابراهیم اسدی پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: دربی مهمی است و شش امتیاز در نظر گرفته شده است. انشاالله شاهد بازی خوبی خواهیم بود. فکر می کنم جشن گرفتن در اراک برای ما سخت است. امیدوارم پرسپولیس در این […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت دلتنگ گذشته و بازی مقابل رقیب سنتی است.

ابراهیم اسدی پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: دربی مهمی است و شش امتیاز در نظر گرفته شده است. انشاالله شاهد بازی خوبی خواهیم بود. فکر می کنم جشن گرفتن در اراک برای ما سخت است. امیدوارم پرسپولیس در این دیدار شرایط خوبی داشته باشد و بتواند برنده دربی باشد. خدا را شکر گاریدو در همین مدت کوتاه با پرسپولیس و فوتبال ایران آشنا شد و نتایج خوبی گرفت.»

وی در خصوص وضعیت پست تخصصی خود در پرسپولیس افزود: پست هافبک دفاعی که به لحاظ کارکردی پست بسیار سختی است، به سختی می توان بازیکنی را پیدا کرد که به اصطلاح دوپا باشد و خط هافبک را هدایت کند. امیدوارم بازیکنی در این پست استخدام شود که انتظارات هواداران و مربی را برآورده کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارید فردا در دربی بازی کنید یا خیر؟ وی گفت: دربی فرمی است که برای هر بازیکنی دلتنگی، لذت و انگیزه ایجاد می کند و ای کاش آن روزها برمی گشت و من هم دربی را بازی می کردم.

وی همچنین نظر خود را در مورد عملکرد گاریدو اینگونه بیان کرد: پرسپولیس با گاریدو روند مثبتی داشته است و امیدوارم فردا نیز همین روند ادامه داشته باشد و معتقدم در هفته های آینده گاریدو می تواند بهتر پرسپولیس را هدایت کند.

وی که اولین گل پرسپولیس را در لیگ برتر به ثمر رساند، گفت: گل زدن در دربی لذت بیشتری دارد یا گلزنی در قهرمانی؟ وی تصریح کرد: هدف قهرمانی به دلیل اینکه جایگاه ویژه ای به تیم می دهد و باعث افتخار است لذت بیشتری دارد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه این تیم همچنان شانس اصلی قهرمانی را دارد، گفت: پرسپولیس امسال هم شایسته قهرمانی است و با کلاسی بالاتر از لیگ برتر بازی می کند، اما نباید سپاهان را با مورایس و تراکتورسازی دست کم بگیریم. چون آنها واقعاً تیم های خوبی هستند، انشاالله اول دربی را ببریم و سپس در جام قهرمانی خوب بجنگیم.

اسدی همچنین از عملکرد الکسیس گاندوز دفاع کرد و گفت: طبیعی است که وقتی یک دروازه بان جدید وارد تیم می شود در ابتدای کار دچار لغزش و خطا می شود و همیشه به مدافعان این اطمینان را می دهد که جایگاه واقعی و درست خود را به دست خواهد آورد. موقعیت.” . اکنون گندوز مراحل را طی می کند».

وی با اشاره به اهمیت قهرمانی آسیا برای پرسپولیسی‌ها خاطرنشان کرد: قهرمانی در لیگ برتر برای پرسپولیس عادی شده و بازیکنان زیادی که در این مسابقات حضور داشتند از این تیم جدا شدند و اکنون واقعاً به قهرمانی آسیا نیاز داریم، اما آرزوی آقای درویش را دارم. این شرایط را فراهم می کند تا در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.”

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)