افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس/نکونام و مشکل تعویض چشم

  • کد خبر : 374865
ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس/نکونام و مشکل تعویض چشم

به گزارش رکنا، استقلال صد و چهارمین دربی پایتخت را با سیستم احتمالی 2-5-3 برگزار می کند تا با قدرت در خط هافبک و دفاع و با حضور بازیکنان خلاق در یک سوم دفاعی پرسپولیس، بازی را کنترل کند تا موقعیت ایجاد کند. نتیجه امیدوار کننده است استقلال با توجه به غیبت قطعی روزبه چشمی، […]

به گزارش رکنا، استقلال صد و چهارمین دربی پایتخت را با سیستم احتمالی 2-5-3 برگزار می کند تا با قدرت در خط هافبک و دفاع و با حضور بازیکنان خلاق در یک سوم دفاعی پرسپولیس، بازی را کنترل کند تا موقعیت ایجاد کند. نتیجه امیدوار کننده است

استقلال با توجه به غیبت قطعی روزبه چشمی، مهرداد محمدی و غیبت احتمالی گوستاوو بلانکو در خط دفاع و حمله تغییراتی خواهد داشت اما سیستم کلی این تیم تغییر نمی کند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال گزینه اول آبی ها در دروازه خواهد بود و این بازیکن باتجربه به دنبال هدایت تیمش به پیروزی خواهد بود و اولین کلین شیت فصل خود را ثبت خواهد کرد.

خط دفاعی سه نفره استقلال با توجه به قدرت خواندن و بازی سازی بالای خود در دو پست مختلف به احتمال زیاد رافائل سیلوا یا سامان فلاح بازی خواهد کرد که عمق خط دفاعی، حضور سیلوا در سمت راست خط دفاعی را خواهد داشت. . مسلما او آنجا خواهد بود و در سمت چپ خط دفاعی بین میلاد زکی پور و محمدحسین مرادمند یک نفر به میدان می رود.

سمت راست استقلال قطعا در دستان رامین رضاییان، ستاره آماده و با انگیزه این تیم خواهد بود و با توجه به غیبت آستون اورونوف، فرصت زیادی برای داشتن روزی باشکوه برای اضافه شدن خواهد داشت. به خط حمله

در سمت چپ زمین در راستای درخششی که ابوالفضل جلالی مقابل نساجی داشت، برای استقلال به میدان می رود تا فشار کناره ها را بیشتر کند و به دنبال ایجاد موقعیت مقابل پرسپولیس باشد.

دیدیر آندونگ و زبیر نیک‌نفس در هفته‌های اخیر همکاری بی‌نظیری در خط میانی از خود نشان داده‌اند و تعادل خوبی در ایجاد و تخریب بازی حریف ایجاد کرده‌اند، اما نکونام ممکن است از تجربه بیشتر رضاوند در دربی پایتخت استفاده کند و او را در یازده تیم اصلی قرار دهد. .

جلال الدین مشاریپوف با یک خط جلوتر از محمدحسین اسلامی در کنار آرمان رمضانی مثلث هجومی استقلال را تشکیل خواهد داد.

ترکیب احتمالی استقلال در این دیدار به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، دیدی آندونگ، آرش رضاوند (زبیر نیک نفس)، محمدحسین اسلامی، جلال الدین مشاریپوف، آرمان رمضانی

نکات کلیدی مسابقه:

* غیبت روزبه کشمی در این دیدار قطعا دیده می شود، بازیکنی که مسئولیت بازی از پشت زمین را بر عهده داشت و عمق دفاع استقلال را پوشانده بود، شرایطی را فراهم می کند تا ریسک بزرگی در دل خط دفاعی شکل بگیرد. از استقلال .

* حضور همزمان جلالی و رضاییان شرایطی را به وجود می آورد که پرسپولیس بازیکنان خود را به لبه خط متمایل می کند تا این دو بازیکن را در خود جای دهد و فضای بیشتری به بازیکنان مرکزی استقلال می دهد.

* سیدحسین حسینی در این دیدار نقش کلیدی خواهد داشت که اگر روز خوبی داشته باشد و بتواند دروازه خود را بسته نگه دارد، استقلال در این دیدار شانس زیادی برای گلزنی خواهد داشت.

* آبی ها در این دیدار شرایط خاصی را دنبال می کنند، برخلاف پرسپولیس که در نقطه آرامش قرار دارد، این دیدار برای آبی ها بازی مرگ و زندگی است که می تواند به این تیم فشار بیاورد و از طرفی در یک بازی قرار بگیرد. عامل انگیزشی خاص بودن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.