افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

بمباران مناطق مسکونی در لبنان توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 374851
بمباران مناطق مسکونی در لبنان توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: همزمان با ادامه حملات وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی لبنان، پاسخ موشکی حزب الله به این حملات و تجاوزات اشغالگران ادامه دارد. تداوم حملات وحشیانه رزمندگان رژیم صهیونیستی علیه لبنان خبرنگار شبکه المیادین مستقر در جنوب لبنان از ادامه حملات وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی علیه این […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: همزمان با ادامه حملات وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی لبنان، پاسخ موشکی حزب الله به این حملات و تجاوزات اشغالگران ادامه دارد.

تداوم حملات وحشیانه رزمندگان رژیم صهیونیستی علیه لبنان

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در جنوب لبنان از ادامه حملات وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی علیه این منطقه خبر داد.

این گزارش حاکی است جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق حداده، یاتر و عیتا الجبل حمله کردند.

حمله به منطقه الجیه باعث تخریب و قطع بزرگراه بین المللی در این بخش شد. جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز چندین بار منطقه بقاع واقع در شرق لبنان را بمباران کردند.

این حملات شهرهای بعلبک، دورس، الجمالیه، بریتال، الخضر، امحز، شعات و مسیر نهله را هدف قرار دادند.

مناطق هوش الرافقه، الخضر، ریاق، سرعین و اللبوه نیز مورد حمله قرار گرفتند. همچنین مناطق المنصوری، حبوش، معرکه، عین قنا و ابا هدف جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

اولین حمله موشکی حزب الله به تل آویو

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از اولین حمله موشکی حزب الله لبنان به تل آویو خبر داد.

به گزارش الجزیره، رادیو رژیم صهیونیستی دقایقی پیش از اولین حمله موشکی حزب الله لبنان به تل آویو در جریان نبرد جاری خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از فعال شدن سامانه موشکی فلاخان داوود برای رهگیری موشک بالستیک حزب الله از لبنان به سمت تل آویو خبر داد.

رادیو ارتش این رژیم اعلام کرد که موشک بالستیک حزب الله توسط سامانه مذکور رهگیری شده است.

رسانه های عبری زبان نیز گزارش دادند که یک میلیون صهیونیست بر اثر به صدا درآمدن آژیر خطر در عرض چند دقیقه وارد پناهگاه های تل آویو شدند. رسانه های عبری زبان همچنین گزارش دادند که آژیرهای هشدار در نتانیا، شارون و ایمق حیفر در شمال تل آویو به صدا درآمده است.

آنها به شنیدن چندین انفجار در شارون و گوش دان اشاره کردند.

مهمترین پایگاه جاسوسی اسرائیل مورد اصابت موشک های حزب الله قرار گرفت

رسانه های صهیونیستی حمله حزب الله لبنان به پایگاه نظامی ژیلو و توقف هواپیماها در فرودگاه بن گوروین را شناسایی کردند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه های عبری زبان اعتراف کردند که بر اساس گزارش های گسترده، حزب الله لبنان پایگاه ژیلو را هدف قرار داده است.

پایگاه نظامی ژیلو یکی از مهم ترین و استراتژیک ترین پایگاه های جاسوسی نظامی در سرزمین های اشغالی است که زیرساخت های اصلی جاسوسی تل آویو در آن قرار دارد.

رسانه های عبری همچنین به توقف هواپیماها در فرودگاه بن گوریون اشاره کردند.

هاآرتص: 40000 جنگجو منتظر سیگنال حسن نصرالله هستند

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نگرانی شدید تل آویو از حضور 40 هزار جنگجو از سوریه، عراق و یمن در جولان اشغالی سوریه اشاره کرد.

این گزارش مدعی است 40 هزار جنگجو از سوریه، عراق و یمن وارد بلندی های جولان اشغالی سوریه شده و منتظر سیگنال سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان برای مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند.

هاآرتص به نقل از مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت که وضعیت در این منطقه نگران کننده است و حضور این نیروها موضوعی بسیار خطرناک تلقی می شود.

این گزارش حاکی از آن است که استقرار این نیروها نشان می دهد که جنگ رژیم صهیونیستی ممکن است به یک جنگ منطقه ای بسیار گسترده تر تبدیل شود.

یک نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که حزب الله قابلیت هایی دارد که می تواند دریا و میدان های اقتصادی این رژیم را تهدید کند. این حزب همچنان قدرت شلیک 100000 موشک به سرزمین های اشغالی را دارد.

بمباران مناطق مسکونی لبنان توسط جنگنده های صهیونیستی

تعداد موشک های پرتاب شده از لبنان به سرزمین های اشغالی به رکورد رسید

این در حالی است که رسانه های عبری زبان پرتاب بیش از 400 موشک توسط حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی را تنها در یک روز شناسایی کردند.

به گزارش الجزیره، رسانه های عبری زبان تاکید کردند که حزب الله لبنان طی روز گذشته بیش از 400 موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

بر اساس این گزارش رسانه ها، رقم مذکور بیشترین تعداد موشک های شلیک شده از سوی حزب الله از زمان آغاز جنگ با دشمن صهیونیستی در سال گذشته است.

اخیرا جنگنده های لبنانی طی حملات موشکی پیاپی موفق شدند به فرودگاه نظامی ماجیدو واقع در غرب شهر العفوله در شمال سرزمین های اشغالی و پایگاه نظامی رمات داوود در جنوب شرقی حیفا حمله کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.