افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

چرا همستر کامبت میلیون ها بازیکن را از ایردراپ حذف کرد؟

  • کد خبر : 374849
چرا همستر کامبت میلیون ها بازیکن را از ایردراپ حذف کرد؟

مبارزه با همستر: در Hamster Kombat Airdrop، کلاهبرداران راه به جایی نمی برند. میلیاردها توکن از بازیکنان کلاهبردار گرفته شده است و برخی از آنها به بازیکنان واقعی تعلق می گیرد. بازی پرطرفدار تلگرام، همستر کامبت، اخیرا اعلام کرده است که 2.3 میلیون بازیکن تقلب را مسدود کرده و نیمی از درآمد آنها را از […]

مبارزه با همستر: در Hamster Kombat Airdrop، کلاهبرداران راه به جایی نمی برند. میلیاردها توکن از بازیکنان کلاهبردار گرفته شده است و برخی از آنها به بازیکنان واقعی تعلق می گیرد.

بازی پرطرفدار تلگرام، همستر کامبت، اخیرا اعلام کرده است که 2.3 میلیون بازیکن تقلب را مسدود کرده و نیمی از درآمد آنها را از دست داده است. بازیکنان صادق توزیع خواهد شد، توکن های باقی مانده سوزانده یا عملا از بین خواهند رفت. این یکی از آخرین مراحل قبل از انتشار و انتشار توکن HMSTR در شبکه باز (TON) است که همه بازیکنان با وجود نارضایتی منتظر آن هستند.

تیم Hamster Combat ادعا می کند که بیش از 300 میلیون بازیکن سعی کردند با ضربه زدن مداوم بر روی صفحه نمایش خود، سهمی از ایردراپ بازی را به دست آورند. توییتر اخیرا اعلام کرد که 131 میلیون نفر از این بازیکنان واجد شرایط ایردراپ در 26 سپتامبر هستند، اما 2.3 میلیون نفر از آنها به عنوان متقلب و متقلب شناسایی شدند. تیم سازنده بازی با تجزیه و تحلیل رفتار کاربران، متقلبان را شناسایی کرده است. تیم سازنده ناشناس Hamster Kombat گفت:

یک نفر بیش از 400 حساب متصل به یک آدرس Binance داشت، در حالی که فرد دیگری نزدیک به 2000 دوست را دعوت کرد که همه آنها توسط سیستم ضد کلاهبرداری ما شناسایی شدند.

با بلاک کردن این افراد، تیم توسعه 6.8 میلیارد توکن از متقلب ها گرفت که نیمی از آن دوباره به بازیکنان واقعی تعلق می گیرد و مابقی سوزانده می شود. حرکتی که گاهی اوقات به دلیل کمیاب بودن توکن، قیمت آن را افزایش می دهد.

Hamster Combat 2.3 میلیون کاربر را به دلیل تقلب حذف کرد!

اگر معاملات پیش از بازار Bybit با قیمت نهایی توکن HMSTR مطابقت داشته باشد، قیمت فعلی 0.08 دلار نشان می دهد که بازی از ورود توکن های 544 میلیون دلاری به کیف پول کلاهبرداران جلوگیری کرده است. پیش از عرضه اولیه به معامله گران اجازه می دهد تا قیمت نهایی توکن ها را حدس بزنند، اما این حدس ها اغلب اشتباه خواهند بود. Hamster Combat در توییتر توضیح داد:

کلاهبرداران در جامعه ما جایی ندارند. آنها از نرم افزار فروش خودکار برای برتری نسبت به بازیکنان معمولی استفاده می کنند. ما به بازیکنان و فعالان بازار، به ویژه دارندگان بلندمدت اهمیت می دهیم و می خواهیم از آنها محافظت کنیم.

این رویداد در آستانه پرتاب و پرتاب توکن HMSTR در روز پنجشنبه برگزار می شود. از مجموع 100 میلیارد توکن موجود، 60٪ در این ایردراپ اولیه توزیع می شود و 15٪ باقیمانده برای فصل دوم همستر کمبت رزرو می شود. طبق پست اخیر در توییتر، این آخرین بخش از توکن‌های HMSTR است که برای جامعه رزرو می‌شود.

حفظ هیجان بازی ها ضربه بزنید و جایزه بگیرید این چالشی است که همه این نوع بازی ها با آن روبرو هستند. بازی Natcoin که این تب و هیجان را آغاز کرد، اخیراً با همکاری پروژه های دیگری مانند Lost Dogs و Flappy Bird به نتفلیکس بازی های اجتماعی تبدیل شده است و در عین حال بازی Catizen با سیستم اقتصادی خود برای پشتیبانی از 19 فصل ایردراپ. . طراحی شده!

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-25 09:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.