افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

آیا من واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستم؟

  • کد خبر : 374820
آیا من واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستم؟

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری بر اساس یک سری شرایط و فاکتورها انجام می شود و باید حد نصاب امتیاز کسب شود. برای اینکه بدانیم آیا شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا را داریم یا خیر، باید سیستم ورود سریع و برنامه های آنها را بدانیم، با ما همراه باشید. سیستم اکسپرس انتری […]

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری بر اساس یک سری شرایط و فاکتورها انجام می شود و باید حد نصاب امتیاز کسب شود. برای اینکه بدانیم آیا شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا را داریم یا خیر، باید سیستم ورود سریع و برنامه های آنها را بدانیم، با ما همراه باشید.

سیستم اکسپرس انتری کانادا چیست و چگونه کار می کند؟

سیستم اکسپرس اینتری یک سیستم مدیریت برنامه مهاجرت است که توسط دولت فدرال کانادا طراحی و توسعه یافته است. در واقع این سیستم یکی از سریع ترین و آسان ترین راه ها برای مهاجرت به کانادا می باشد. در این روش از سیستم امتیازدهی استفاده می شود و برای محاسبه امتیاز دقیق برای هر متقاضی، عوامل و عواملی در نظر گرفته می شود.

در روش اکسپرس اینتری سیستم CRS استفاده می شود. اگر از مجموع امتیازات در نظر گرفته شده موفق به کسب امتیاز مناسب شوید، می توانید به کانادا مهاجرت کنید. افراد آموزش دیده و متخصصی که از مجموع 100 امتیاز حداقل 67 امتیاز را کسب کنند ویزای کانادا دریافت خواهند کرد. عواملی مانند سن، تحصیلات، رزومه و سابقه کار، مدرک زبان و… از جمله عواملی هستند که بر نمره در این روش تأثیر می گذارند.

شرایط ورود سریع چیست؟

از سیستم اکسپرس اینتری کانادا این بر اساس یک سیستم امتیازدهی است، برای استفاده از این برنامه مهاجرتی باید شرایطی را داشته باشید و برخی شرایط دیگر اختیاری است و به افزایش امتیاز و شانس شما کمک می کند. به طور کلی، شرایط اکسپرس اینتری به کانادا به شرح زیر است:

  • تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی (الزامی)
  • گواهی تحصیلی معتبر (الزامی)
  • سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی (الزامی)
  • تجربه کار یا تحصیل در کانادا (اختیاری)
  • مدرک کارشناسی ارشد (اختیاری)
  • نمرات بالا در آزمون های زبان (اختیاری)
  • پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی (اختیاری)

ابزار محاسبه آنلاین امتیازات ورودی سریع کانادا

می توانید از فرم آنلاین محاسبه امتیاز استفاده کنید. اکسپرس اینتری کاناداامتیاز خود را در سیستم اکسپرس اینتری محاسبه کنید. این فرم به صورت دوره ای توسط کارشناسان مطابق با تغییرات دستورالعمل های اداره مهاجرت کانادا به روز می شود تا به شما کمک کند تا نتایج دقیق تری در محاسبه امتیاز خود دریافت کنید.

محاسبه آنلاین امتیاز اکسپرس اینتری کانادا

راهنمای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری یکی از بهترین روش ها برای دریافت است اقامت دائم کانادا en در این بخش، مراحل مختلف اکسپرس اینتری به کانادا را بررسی خواهیم کرد:

گام اول: یک پروفایل و حساب کاربری در سیستم اکسپرس اینتری ایجاد کنید

مرحله دوم: دعوت نامه دریافت کنید

مرحله سوم: درخواست برای اقامت دائم ارسال کنید

مرحله چهارم: بررسی درخواست توسط اداره مهاجرت کانادا

گام پنجم: تاییدیه اقامت دائم

مدت زمان پروسه و اعتبار نمایه اکسپرس اینتری

مدت زمان پروسه و اعتبار نمایه اکسپرس اینتری

پس از تکمیل مدارک و ثبت نام آنلاین، پروفایل شما ایجاد می شود و سپس پرونده شما وارد مجموعه متقاضیان می شود تا کارفرمایان کانادایی بتوانند نیروی کار مورد نظر را از بین آنها پیدا کنند. اعتبار پروفایل اکسپرس اینتری یک سال است و اگر بعد از یک سال تاییدیه دریافت نکردید باید دوباره برای دریافت پروفایل اقدام کنید.

برنامه های اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس انتری کانادا برنامه های متعددی دارد که برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت به کانادا باید معیارهای لازم برای هر یک از آنها را داشته باشید. برنامه های اکسپرس اینتری کانادا آنها عبارتند از:

  • کارگر مقیاس (FSWC)
  • تجارت مهارت (FSTP)
  • تجربه کاری کانادایی
  • مهاجرت استانی کانادا (PNP)

هزینه اکسپرس اینتری

در واقع هزینه های اکسپرس اینتری کانادا از 2 قسمت تشکیل شده است. هزینه درخواست برای متقاضی و همسر 1525. دلار کانادا و 260 دلار کانادا برای کودکان زیر 22 سال. به این مبالغ هزینه های دیگری مانند ارزیابی مدارک تحصیلی توسط شرکت هایی مانند WES، هزینه آزمون زبان، هزینه معاینات پزشکی، ترجمه مدارک و … اضافه شده است.

ورود سریع و پیشنهاد شغلی.

یکی از شرایط کسب شانس و امتیاز بیشتر. اکسپرس اینتری کانادا دریافت پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی قابل توجه است. اگر یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای کانادایی دارید، می توانید 50 امتیاز و تا 200 امتیاز برای مشاغل مدیریتی کسب کنید.

نحوه واجد شرایط بودن اکسپرس اینتری کانادا

یادداشت در سیستم اکسپرس اینتری کانادا به طور دقیق و بر اساس عوامل و معیارهایی انجام می شود که از مهمترین آنها می توان به سطح تحصیلات، مهارت های زبان انگلیسی یا فرانسه، تجربه و مهارت های کاری، سن، پیشنهاد شغلی در کانادا، تحصیلات و مهارت های زبانی همسر اشاره کرد. علاوه بر این، اگر در یک دوره کالج یا دانشگاه در کانادا شرکت کرده باشید، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. جدول زیر حداکثر امتیازی که می توانید کسب کنید را نشان می دهد. اکسپرس اینتری کانادا بگیر، به تو می دهند.

حداکثر امتیاز متقاضی.








کیفیت

امتیاز برای هر معیار (بدون همسر)

امتیاز برای هر معیار (با همسر)

سن

110

100

سطح تحصیلی

150

140

مهارت های زبان رسمی

160

150

تجربه کاری کانادایی

80

70

معیارهای مهارت (حداکثر 100 امتیاز)











آموزش و پرورش

امتیاز برای هر معیار (حداکثر 50 امتیاز)

تسلط خوب یا کامل به زبان های رسمی و مدرک بالاتر از دبیرستان داشته باشد

50

شما دارای سابقه کار کانادایی و دیپلم دبیرستان هستید.

50

تجربه کار در خارج از کشور

امتیاز برای هر معیار (حداکثر 50 امتیاز)

توانایی خوب یا قوی در زبان های رسمی (طبق معیارهای سطح 7 یا بالاتر CLB) و سابقه کار در خارج از کشور.

50

شما دارای سابقه کار کانادایی و سابقه کار خارجی هستید.

50

گواهی صلاحیت (برای افراد در مشاغل تجاری)

امتیاز

تسلط خوب یا کامل به زبان های رسمی و تایید صلاحیت ها.

راه های افزایش امتیاز اکسپرس اینتری

راه های افزایش امتیاز اکسپرس اینتری

شما می توانید با افزایش سطح زبان و کسب نمرات بهتر، اخذ مدرک تحصیلی عالی، افزایش تجربه کاری و تحصیل یا کار در کانادا امتیاز خود را بهبود ببخشید. جدول زیر امتیازهای اضافی را که می توانید کسب کنید نشان می دهد:

امتیاز اضافی (تا 600 امتیاز)










کیفیت

امتیاز

خواهر و برادر مقیم کانادا (شهروند یا مقیم دائم)

15

مهارت های زبان فرانسه.

50

تحصیلات پس از متوسطه در کانادا

30

قرارداد کار یا پیشنهاد شغلی (TEER 0، گروه اصلی 00)

200

قرارداد کار یا پیشنهاد شغلی (NOC TEER 1،2 یا 3، یا هر TEER 0 به جز گروه اصلی 00)

50

نامزدی استانی

آیا همه کسانی که شرایط اولیه را دارند دعوتنامه دریافت می کنند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر، در صورت عدم کسب حداقل امتیاز مورد نظر برای برنامه مورد نظر، واجد شرایط دریافت دعوتنامه نخواهید بود. حداقل امتیاز لازم برای هر کدام برنامه اکسپرس اینتری متفاوت است و برای واجد شرایط بودن برای دریافت دعوتنامه باید در هر برنامه امتیاز اولیه لازم را کسب کنید.

آیا امکان همراهی خانواده در مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری وجود دارد؟

یکی از بهترین روش های مهاجرت خانوادگی به کانادا، روش ورود سریع jw.org fa این روش سریع ترین روش مهاجرت است و حدود 6 ماه طول می کشد. افراد بر اساس شایستگی و تعداد امتیازات خود در روش اکسپرس اینتری پذیرفته می شوند و می توانند به همراه خانواده به کانادا مهاجرت کنند.

داشتن مهارت و تجربه کاری، رزومه و سوابق، سطح تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه و … از جمله مواردی هستند که در کسب امتیاز در این روش موثر هستند. داشتن منابع مالی حداقل 13 هزار دلاری و یا داشتن پیشنهاد شغلی در این مدالیت الزامی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اکسپرس اینتری کانادا، می توانید با مشاوران تماس بگیرید شرکت مهاجرت ویزموندو کمک بگیرید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.