افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

برای برگزاری جشن دربی اراک از همه امکانات استفاده شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 374718
برای برگزاری جشن دربی اراک از همه امکانات استفاده شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

بهنام نظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال میزبان صد و چهارمین دربی است و در همان ساعات اولیه 8 هزار بلیت از طریق سامانه این تیم فروخته شد. وی افزود: نیروهای انتظامی و یگان ویژه آمادگی لازم را برای تامین امنیت دیدار استقلال و پرسپولیس در داخل ورزشگاه و خارج […]

بهنام نظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال میزبان صد و چهارمین دربی است و در همان ساعات اولیه 8 هزار بلیت از طریق سامانه این تیم فروخته شد.

وی افزود: نیروهای انتظامی و یگان ویژه آمادگی لازم را برای تامین امنیت دیدار استقلال و پرسپولیس در داخل ورزشگاه و خارج از ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) انجام داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: همچنین از ابتدای صبح فردا (چهارشنبه) تا پایان مسابقه، ساماندهی ترافیکی با کنترل و نظارت پلیس راهور انجام می شود.

نظری تاکید کرد: از تمام قابلیت ها استفاده خواهد شد تا بازی بدون حاشیه انجام شود.

وی با اشاره به جشن استقلال در دربی 104 گفت: طبق پروتکل های موجود افرادی که بلیت ندارند به هیچ عنوان به ورزشگاه مراجعه نکنند چرا که در صورت حضور بیش از 8000 تماشاگر در ورزشگاه، استقلال هزاران جریمه خواهد شد. میلیون ها نفر

نظری گفت: در قرارداد امضا شده افراد تحت هر شرایطی از همان لحظه اول بدون بلیط آهنگ آنها اجازه ندارند تا یک کیلومتری دروازه ورزشگاه وارد شوند و همه راه ها مسدود است.

گفت: 60 درصد بلیت هایش. یو پی در اختیار تیم میزبان، 20 درصد در اختیار تیم مهمان و 20 درصد در اختیار مدیران و دستیاران است. تمرین کنندگان استان برنامه ریزی شده است.

اگر بلیت بازی استقلال و پرسپولیس بامداد امروز با قیمت 250 هزار تومان در سامانه فدراسیون فروخته شد، پس از 7 ساعت اکنون در بازار سیاه فضای مجازی و سایت هایی مانند دیوار به قیمت میلیونی به فروش می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، بلیت فروشی دربی امروز از ساعت 10 صبح در سامانه فروش بلیت این دیدار آغاز شد اما در عرض یک ساعت تمامی 8 هزار بلیت این دیدار فروخته شد.

با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توانید بلیت های 4 میلیونی تومبا و حتی بلیت صندلی های VIP را مشاهده کنید، چیزی که حتی در دربی های ورزشگاه آزادی تهران هم بی نظیر است.

با توجه به اینکه ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک 15 هزار نفر ظرفیت دارد، چرا تنها 8 هزار بلیت این مسابقه فروخته شده و ظرفیت بیشتری برای این دیدار مهم در نظر گرفته نشده است؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.