افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

روش جدید شرکت بهمن موتور برای آزار و اذیت مشتریان: چه بخرید چه نخرید باید پول را به زور بگیرید!

  • کد خبر : 374715
روش جدید شرکت بهمن موتور برای آزار و اذیت مشتریان: چه بخرید چه نخرید باید پول را به زور بگیرید!

به گزارش رکنا، افزایش قیمت غیرقابل توضیح است خودروهای وارداتیهوالاداران این خودروها را به دردسر انداخته است. بسیاری از حواله دارانی که با فروش دارایی و وجوه خود ثبت نام کرده اند، اکنون با افزایش قیمت چند صد میلیون تومانی خودرو مواجه هستند و در صورت انصراف، باید 5 درصد قیمت پایه خودرو را بپردازند. […]

به گزارش رکنا، افزایش قیمت غیرقابل توضیح است خودروهای وارداتیهوالاداران این خودروها را به دردسر انداخته است. بسیاری از حواله دارانی که با فروش دارایی و وجوه خود ثبت نام کرده اند، اکنون با افزایش قیمت چند صد میلیون تومانی خودرو مواجه هستند و در صورت انصراف، باید 5 درصد قیمت پایه خودرو را بپردازند.

تغییر مداوم قیمت و شرایط فروش خودرو نیز خلاف قانون و قرارداد فروش است. خودروسازان این نشان از وجود مشکلات جدی در صنعت خودرو دارد که به دلیل عدم نظارت کافی دروازه بانان این صنعت باعث شده خودروسازان هر بلایی که می خواهند بر سر مردم بیاورند.

در همین رابطه یکی از دلالان خودرو هاوال گروه بهمن به خبرنگار رکنا گفت: ابتدای مردادماه امسال در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی ثبت نام کردم و پس از بلوکه کردن 500 میلیون تومان برنده شدم. خودروی هاوال هیبریدی H6. . بعد از شرکت بهمن موتور وی قیمت پایه خودرو را یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد و برای واریز 50 درصد مبلغ پایه سه روز مهلت تعیین کرد.

دارنده حواله با بیان اینکه ساکن اهواز هستم و بهمن موتور در اهواز نمایندگی ندارد، گفت: 900 میلیون تومان یعنی 50 درصد قیمت پایه را به حساب اینترنتی شرکت واریز کردم و بعد از سه. روزها برای دریافت قراردادم به تهران (کرج) آمدم و در نهایت قراردادم را به مبلغ 2 میلیارد و 144 میلیون تومان با احتساب کلیه هزینه های ثبت نام، ترخیص، گمرک و … امضا کردم.

وی همچنین گفت: همان جا از آنها پرسیدم که آیا قیمت را تغییر می دهند؟ پاسخ دادند همه هزینه ها اعمال شده و چون قیمت علی الحساب است تغییر قیمت کمتر می شود.

سفارش دهنده با بیان اینکه موعد تحویل خودرو در آذر ماه تعیین شده بود، گفت: مقرر شد یک ماه قبل از موعد تحویل، نسبت به پرداخت فاز دوم قیمت خودرو اطلاع رسانی کنند، اما متاسفانه یک هفته پیش. , د ناگهان به ما اطلاع دادند که مبلغ 306 میلیون تومان به قیمت قبلی اضافه شده و قیمت به 2 میلیارد و 450 میلیون تومان تغییر کرده است و ساعتی بعد برای واریز مرحله دوم پیامک ارسال کردند. مبلغ یک میلیارد و 550 میلیون تومان. .

این حواله دار در ادامه گفت: به ما اطلاع داده شد که تا پنجشنبه 16 شهریورماه فرصت داریم و در صورت عدم پرداخت نه تنها حذف می شویم، بلکه باید 5 درصد از مبلغ پایه خودرو را نیز پرداخت کنیم. حدود 120 میلیون تومان بابت خسارت به شرکت. در ضمن پول ما از 24 مرداد در حساب شرکت بوده و الان می خواهند ما را 5 درصد جریمه کنند.

وی افزود: پس از ارسال این پیام با داخلی 403 شورای رقابت تماس گرفتم و خیلی راحت به من گفتند: نمی خواستی امضا کنی. بعد از آن با شرکت بهمن موتور تماس گرفتم و گفتند: «ما خودمان تعجب کردیم و فکر نمی کردیم با این قیمت محاسبه شود و دولت این افزایش قیمت را اعلام کرد و باید پرداخت کنید و موعد تحویل خودرو. ” مشخص نیست و ممکن است در ماه دسامبر تحویل داده شود.”

این هوادار گفت: طبق قرارداد باید 2 میلیارد و 144 میلیون تومب پرداخت کنم و برای تامین هزینه این خودرو، خودرو، طلا و حتی سنوات بازنشستگی همسرم را فروختم و دیگر نمی توانم مازاد آن را تامین کنم. هزینه کرد و مجبور شدم آن را حذف کنم، اما متاسفانه شرکت ما را مجبور به پرداخت جریمه 5 درصدی قیمت پایه خودرو کرده است و فقط برای پرداخت مابقی مهلت چند روزه در نظر گرفته است. قیمت ماشین نو

وی با بیان اینکه حواله ها را داخل منگنه گذاشته اند و هیچکس جواب درستی به ما نمی دهد، گفت: من کارمند هستم و واقعا نمی توانم 306 میلیون تومان بگیرم. ما با یک شمشیر دولبه روبرو هستیم. اگر پرداخت نکنیم 5 درصد جریمه انصراف را از 900 میلیون تومان ما کسر می کنند که حدود 120 میلیون تومان است و مابقی را یک ماه دیگر به ما برمی گردانند. در غیر این صورت برای خودرویی که هنوز وارد نشده و مشخص نیست چه زمانی وارد می شود، باید 306 میلیون تومان بیشتر از قرارداد پرداخت کنیم. از سوی دیگر، همین مشکلات و توجیهات برای کسب و کار در بازار آزاد وجود دارد.

این حواله در پایان گفت: لطفا مشکل ما را به وام دهندگان اطلاع دهید و صدای ما باشید. آنها واقعاً به ما ظلم می کنند و هیچکس پاسخگوی ما نیست. لطفا مثل همیشه صدای ما باشید و به گوش دولت جدید و مسئولان مدعی مبارزه با تورم و گرانی برسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.