افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

همه دستگاه ها برای رفع مشکلات نیازمندان استان بوشهر تلاش کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 374709
همه دستگاه ها برای رفع مشکلات نیازمندان استان بوشهر تلاش کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر اصغر جعفری، سه شنبه شب در مراسم ستاد علوی مهر که به صورت نمادین در شهرستان دشتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، اهمیت این برنامه را ترویج احسان و نیکوکاری و حمایت از مستضعفان برشمرد. . معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: امروز […]

به گزارش خبرنگار مهر اصغر جعفری، سه شنبه شب در مراسم ستاد علوی مهر که به صورت نمادین در شهرستان دشتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، اهمیت این برنامه را ترویج احسان و نیکوکاری و حمایت از مستضعفان برشمرد. .

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: امروز در شهرستان دشتی شاهد برنامه ای هستیم که نماد احسان و نیکوکاری و همدردی با اقشار نیازمند جامعه است.

وی به نقش بنیاد مصطففان در ارائه خدمات ارزنده به مناطق محروم کشور اشاره کرد و افزود: بنیاد علوی به عنوان یکی از بازوهای اجرایی بنیاد مصطفان، برنامه ارزنده ای را در استان بوشهر برای حمایت از نیازمندان برگزار کرده است.

رفع نیازهای اولیه فقرا

جعفری ادامه داد: این برنامه ها نه تنها به رفع نیازهای اولیه فقرا کمک می کند، بلکه باعث افزایش مهربانی، مهربانی و همبستگی اجتماعی می شود.

معاون استاندار همچنین نقش استان بوشهر را در این امور برجسته کرد و گفت: استان بوشهر همواره به دلیل مشارکت و اقدامات ارزشمند در امور خیریه و همدلی با نیازمندان زبانزد بوده است.

وی ضمن تشکر از تمامی نهادها و گروه های شرکت کننده در این برنامه ابراز امیدواری کرد که این کمپین ها و برنامه های مشابه در جهت تقویت روابط اجتماعی و کمک به نیازمندان در سراسر استان و کشور ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.