افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

پزشکان: اسرائیل نوزادان را می کشد، آیا این دفاع مشروع در برابر تروریست ها است؟

  • کد خبر : 374676
پزشکان: اسرائیل نوزادان را می کشد، آیا این دفاع مشروع در برابر تروریست ها است؟

رئیس جمهور با محکوم کردن این استدلال که اقدامات رژیم صهیونیستی دفاع از خود است، گفت: آیا نوزادانی که پس از تولد از بیمارستان مرخص نشده اند همان تروریست هایی هستند که رژیم صهیونیستی مدعی کشتن آنهاست؟ افرادی را که صهیونیست ها در فلسطین، لبنان، سوریه و ایران به قتل رساندند، چه کسانی را کشتند […]

رئیس جمهور با محکوم کردن این استدلال که اقدامات رژیم صهیونیستی دفاع از خود است، گفت: آیا نوزادانی که پس از تولد از بیمارستان مرخص نشده اند همان تروریست هایی هستند که رژیم صهیونیستی مدعی کشتن آنهاست؟ افرادی را که صهیونیست ها در فلسطین، لبنان، سوریه و ایران به قتل رساندند، چه کسانی را کشتند و رژیم صهیونیستی چه کسانی را به نام مبارزه با تروریست ها به قتل رساند؟

به گزارش ایسنا، دکتر مسعود مزیکیان در ادامه برنامه های سفر خود به نیویورک، بعدازظهر سه شنبه به وقت محلی با الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان دیدار و با بیان اینکه از اوضاع غزه و لبنان نگران و متاثر است، گفت: امروز خاورمیانه در آتش جنایات و جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت متضمن حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی از این جنایات می سوزد.

رئیس جمهور در تشریح وضعیت انسانی غزه افزود: هیچ چارچوب قانونی و استانداردهای بین المللی اجازه حمله به زنان، کودکان، بیمارستان ها، مدارس و پناهگاه ها را نمی دهد، اما رژیم صهیونیستی پس از گذشت قریب به یک سال از جنایات و کشتار زنان و کودکان بی دفاع و بی گناه. مردم غزه نیز دیروز به لبنان حمله کردند و بسیاری از مردم بی گناه را به شهادت رساندند.

پزشکان با محکومیت این استدلال که اقدامات رژیم صهیونیستی دفاع از خود است، اعلام کردند: آیا نوزادانی که پس از تولد هنوز از بیمارستان مرخص نشده اند، همان تروریست هایی هستند که رژیم صهیونیستی مدعی کشتن آنهاست؟ افرادی را که صهیونیست ها در فلسطین، لبنان، سوریه و ایران به قتل رساندند، چه کسانی را کشتند و رژیم صهیونیستی چه کسانی را به نام مبارزه با تروریست ها به قتل رساند؟

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود همکاری های ایران و صربستان را در سطوح دوجانبه و بین المللی مفید و سازنده توصیف کرد و گفت: دو کشور از ظرفیت های متقابل خوبی برای گسترش همکاری ها و ارتقای سطح روابط بین یکدیگر برخوردارند.

در این دیدار لکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان نیز با ابراز نگرانی و نگرانی شدید از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان خاطرنشان کرد: جنایات اسرائیل در غزه و اکنون در لبنان با حمایت و چراغ سبز از سوی اسرائیل انجام می شود. آمریکایی ها و آمریکایی ها در پیشبرد چنین سیاست ها و اقداماتی سابقه نسبتا طولانی دارند.

رئیس جمهور صربستان از مواضع سازنده جمهوری اسلامی ایران در حمایت از تمامیت ارضی کشورش قدردانی کرد و گفت: دو کشور زمینه ها و توانمندی های زیادی برای بهبود روابط و تقویت همکاری ها دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.