افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

پزشکان: ما به دنبال آرامش و امنیت برای همه مردم جهان هستیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 374671
پزشکان: ما به دنبال آرامش و امنیت برای همه مردم جهان هستیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود مزیکیان صبح امروز سه شنبه در اولین برنامه از دومین روز سفر خود به نیویورک در دیدار با جمعی از مراجع تقلید در راه حق و عدالت، مقابله با ظلم و ستم. . پرهیز از خودخواهی و رفتار با مردم بر اساس کتاب خداوند را یکی از وجوه مشترک […]

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود مزیکیان صبح امروز سه شنبه در اولین برنامه از دومین روز سفر خود به نیویورک در دیدار با جمعی از مراجع تقلید در راه حق و عدالت، مقابله با ظلم و ستم. . پرهیز از خودخواهی و رفتار با مردم بر اساس کتاب خداوند را یکی از وجوه مشترک همه ادیان الهی دانست و افزود: در دنیای امروز همه نزاع ها ناشی از آن است. نفساین خود محوری و خود محوری است، موضوعی که در همه کتب آسمانی و ادیان الهی بر انسان نهی شده است.

رئیس جمهور به تشریح قانون و قانون ادامه داد. برزا پیروان همه ادیان اعلام کردند و افزودند: اگر همه به دنبال حقیقت باشیم، می توانیم بر آن غلبه کنیم. آن را برگردان بیایید حقوق جنسیت ها، قومیت ها و همه انسان ها را درک کنیم و هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت.

پزشکان در ادامه ایمان به همه پیامبران الهی را از ویژگی های بارز پیروان دین مبین اسلام دانستند و تصریح کردند: خداوند متعال بر اساس آیات قرآن کریم با همه پیامبران خود پیمان بسته است که اونایی که راست میگن تا صداقت شما را در ایمان و اعمال عدالت بخواهم.

رئیس جمهور تصریح کرد: در دنیای امروز که دروغ گفتن آسان است و مدافعان حقوق بشر بی شرمانه از ترسوترین و پست ترین افرادی که زنان و کودکان بی گناه را می کشند حمایت می کنند، اگر واقعاً دنبال حقیقت و عدالت هستیم، نباید شوونات یک نفر ما را از رفتن به این راه باز می دارد.

وی با تاکید بر اینکه اگر بر اساس آموزه های دینی و الهی به دنبال حق و عدالت باشیم، دعوا و منازعه ای پیش نمی آید، تصریح کرد: هیچ پیامبری مبعوث نشده است که بگوید نباید بر اساس حق عمل کرد، دروغ گفت و به شهرک ظلم نکرد. . ما ستمدیدگان مدارا می کنیم و اگر پیرو واقعی ادیان الهی هستیم نباید نسبت به رنج و ظلمی که سرزمین ما را فرا گرفته است بی تفاوت باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: با شعار صلح، توسعه، عدالت و پیشرفت در سازمان ملل متحد شده ایم که این روزها هزاران زن و کودک در غزه و لبنان بمباران می شوند و این واقعا شرم آور است.

پزشکان با بیان اینکه اشاره به فطرت گمشده الهی و انسانی امروز جهان است، افزودند: امام حسین علیه السلام در کربلا و ساعاتی قبل از شهادت فرمودند که اگر دین ندارید آزاده باشید. کشتن زنان و کودکان بی گناه به دور از انسانیت و مردانگی است.

رئیس جمهور متهم کردن ایران به تروریسم را دروغ و تهمت بزرگ مدافعان حقوق بشر و حامیان واقعی تروریسم دانست و تصریح کرد: ما به هیچ کشوری تجاوز نکرده ایم و به سرزمین هیچ کشوری طمع نداریم، بلکه به دنبال صلح و آرامش هستیم. امنیت برای همه مردم ما جهان هستیم.

دکتر در پایان ابراز امیدواری کرد که حضور ارزشمند رهبران دینی در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در انتقال پیام انسانیت، حقیقت و عدالت موثر باشد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، برخی از حاضران در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص لزوم تبادل آکادمیک ادیان الهی با محافل علمی جمهوری اسلامی ایران، لزوم دستیابی رهبران و پیروان ادیان الهی به ادیان عمل کردند. صلح در منطقه و جهان، تبیین چهره واقعی اسلام و مقابله با اسلام هراسی، استفاده از توان رهبران دینی برای توقف جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، جداسازی دین باستانی یهودیت صهیونیسم و ​​تجلیل. تمرکز ایران بر حمایت از حقوق و آزادی مذهبی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.