افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

حمایت از دولت یک تکلیف شرعی است

  • کد خبر : 374657
حمایت از دولت یک تکلیف شرعی است

به گزارش Intiter به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اجرای دستور رئیس جمهور از سوی مقام معظم رهبری، حمایت از دولت را برای ما یک وظیفه و تکلیف اجتماعی و شرعی کرده است. وی روز سه شنبه در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های خراسان رضوی افزود: بسیج دانشجویی محور […]








به گزارش Intiter به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اجرای دستور رئیس جمهور از سوی مقام معظم رهبری، حمایت از دولت را برای ما یک وظیفه و تکلیف اجتماعی و شرعی کرده است.

وی روز سه شنبه در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های خراسان رضوی افزود: بسیج دانشجویی محور فعالیت ها و حرکت های مهم جامعه اسلامی و امت اسلامی است که قدرت نفوذ در استان را دارد. و دین

وی با بیان اینکه مشکلات سیاسی و اجتماعی در دانشگاه های مشهد به واسطه دولت بسیج بسیار کمتر از سایر دانشگاه های کشور است افزود: این امر با اجرای دو طرح محقق شده است که سایر دانشگاه ها نیز می توانند از آن استفاده و بهره برداری کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه طرح اول یک هماهنگی قوی و فشرده بین همه نهادها و پایگاه های بسیج دانشجویی در دانشگاه های مختلف بود، ادامه داد: طرح دوم وابستگی قوی و متقابل بین معلمان بود. بسیج و بسیج دانشجویی که در کنار هم کار کردند.

علم الهادی، بسیج دانشجویی و بسیج معلمان را محور اقتدار استان در دانشگاه معرفی کرد و گفت: دشمن چشم بسیاری به توانایی دانشگاه ها برای نفوذ و پیشبرد اهداف خود دارد، زیرا اگر دانشگاه محیط به هر سمتی کشیده می شود، جامعه نیز به همان سمت حرکت خواهد کرد.» .

وی افزود: ممکن است هیچکس در مسیر فعالیت شما را تشویق یا تایید نکند، اما شما به این موضوع توجه نکنید، بلکه هدف شما باید تلاش برای خدا باشد و با همان ایمان و اعتقاد راسخ به مبارزه خود ادامه دهید. . .

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه فضای کنونی دانشگاه به سمت تسامح متمایل شده است، گفت: در این شرایط بسیج طلاب و معلمان باید به جریان مطالبه گری قوی و جدی تبدیل شود تا بتوانند بتوانند. اهداف خود را دنبال کنید .

علم الهادی افزود: اگر بتوانید با همین جریان ها در تشکل های دانشجویی دیگر برای جذب و بسیج نیروهای متدین جدید و همچنین فعالیت های جهادی همراه شوید، بسیار ارزشمند است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.