افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

اظهار نظر ویژه گاریدو در مورد استقلال

  • کد خبر : 374650
اظهار نظر ویژه گاریدو در مورد استقلال

به گزارش Intiter به گزارش فرتاک نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران بعدازظهر فردا (چهارشنبه) از ساعت 19:00 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میهمان استقلال خواهد بود. خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: دربی یک بازی ویژه است. این دیدار […]








به گزارش Intiter به گزارش فرتاک نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران بعدازظهر فردا (چهارشنبه) از ساعت 19:00 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میهمان استقلال خواهد بود. خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: دربی یک بازی ویژه است.

این دیدار برای ما و هواداران بسیار مهم است. استقلال و پرسپولیس دو رقیب مهم ورزشی هستند.

این یک بازی خاص و نزدیک است و باید ببینم چگونه بازی کنم. باید ببینم در زمین چگونه باید رقابت کنیم و از طرفی با دید باز بازی کنیم. در این بازی ها باید تعادل ایجاد کنیم. تعادلی که ما را ملزم می کند صبور باشیم و فوتبال خوبی را برای بردن بازی به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به غیبت اورونوف در داربی 104 گفت: این مشکل بزرگی نیست. ضمن اینکه ایوب برگشته و مشکلی نداریم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بارها گفته ام و می دانم که با حضور تماشاگران مسابقه برای ما هیجان انگیز خواهد بود. ما هنوز نمی توانیم در زمین خودمان بازی کنیم و دوست داشتم در زمین خودمان بازی کنم و تماشاگر هم باشد، اما به هر حال می گویند در هر زمینی بازی می کنم. من از مردم اینجا تشکر می کنم که از ما استقبال کردند. از یک طرف باید از آنها به خاطر ورزشگاهی که به ما می دهند تشکر کنیم. از طرفی دوست داریم در استادیوم خودمان بازی کنیم.

گاریدو درباره طلسم پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: در دربی های زیادی شرکت کردم و تیم های بزرگی را مدیریت کردم. من این بازی را در کشورهای دیگر تجربه کرده ام و می دانم که بازی فوق العاده ای است و یک موضوع اجتماعی است. باید با عشق بازی کرد و صبر داشت و آرامش نکته ای است که برای ما اساسی است. بازیکنان ما باید بلد باشند با شور و حوصله بازی کنند و فوتبال خودشان را بازی کنند. بخشی دیگر از این بازی مربوط به فشار بازی است که باید بین این و بازی تعادل برقرار کنیم.

وی ادامه داد: قطعا در هر بازی که انجام می دهیم به حریف احترام می گذاریم. تیم مقابل تیم خوبی است، بازیکنان خوبی دارد و سبک خاصی دارد. این دیدار برای ما سخت است اما تلاش می کنیم تا آن را ببریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.