افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

جنایت وحشتناک در شهر ری/ شوهر قاتل همسرش را در حالی که در خواب بود کشت

  • کد خبر : 374642
جنایت وحشتناک در شهر ری/ شوهر قاتل همسرش را در حالی که در خواب بود کشت

به گزارش رکنا، بامداد یکی از روزهای تابستانی امسال، فریادهای استمداد از خانه ای در شهر ری، سکوت محله را شکست. وقتی همسایه ها برای کمک به مرد جوان رفتند با صحنه دلخراشی روبرو شدند. جسد خونین زن جوانی که چاقو خورده بود قتل رسیده بود کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که به سرعت در […]

به گزارش رکنا، بامداد یکی از روزهای تابستانی امسال، فریادهای استمداد از خانه ای در شهر ری، سکوت محله را شکست. وقتی همسایه ها برای کمک به مرد جوان رفتند با صحنه دلخراشی روبرو شدند. جسد خونین زن جوانی که چاقو خورده بود قتل رسیده بود

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که به سرعت در محل حاضر شدند، متوجه شدند همسر این زن قتل را به پلیس گزارش داده است. وی اظهار داشت که در هنگام وقوع این حادثه در پاسیو منزل خواب بوده و پس از بیدار شدن با جسد همسرش در اتاق نشیمن مواجه شده است.

اما بررسی ها نشان می داد که این مرد و همسرش در گذشته اختلافات زیادی با هم داشتند و همسایه ها بارها صدای دعوای آنها را شنیده بودند، حتی یکی از بچه های این خانواده گفت که پدرش را با چاقو بالای سر مادرش دیده است. سر شب قبل!

تیم جنایی با توجه به شهادت و اظهارات پسر خانواده به این نتیجه رسیدند که همسر این زن مظنون اصلی این قتل است. بنابراین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وی را در جریان قرار دادند. دستگیر شد آنها خواستار انجام تحقیقات بیشتر شدند.

متهم که ابتدا منکر هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش بود، پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود، به ارتکاب جنایت هولناک اعتراف کرد و ماجرا را اینگونه توضیح داد: همسرم چند بار مظنون بوده است؟ رابطه ای خارج از چارچوب وجود دارد؟ من با احتیاط او را تماشا می کردم تا اینکه متوجه شدم این موضوع در پیام های تلفن همراه او صادق است.

جنایتکار گفت: در آن لحظه خیلی عصبانی شدم و اشتباه کردم به همین دلیل تصمیم گرفتم همسرم را در حالی که او خواب بود بکشم. شب حادثه به خانواده ام اعلام کردم که قرار است در پاسیو بخوابم. وقتی همه خوابیدند، چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و روی سر همسرم کشیدم، مغزم در حال انفجار بود و یک دفعه چاقو را در گلویش فرو کردم و با تلخی از او خواستم بخوابد.

پس از این اعترافات تکان دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأمور شدند تا با بررسی های اطلاعاتی، تحقیقات خود را در خصوص این پرونده ادامه دهند.

با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده، متهم تا روز محاکمه روانه زندان شد و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.